جان فاورو در حال نوشتن فصل ۲ سریال The Mandalorian است

14 July 2019 - 10:00

جان فاورو (Jon Favreau) در برنامه‌ی Jimmy Kimmell Live حضور داشت و تایید کرد که درحال نوشتن فیلمنامه‌ی فصل دوم سریال The Mandalorian برای سرویس شبکه‌ی استریمی Disney+ است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

هیچ دستور رسمی از سوی دیزنی برای تجدید و ساخت فصل دوم این سریال صادر نشده، اما تعجبی ندارد که دیزنی بر روی Star Wars، اینقدر زیاد حساب باز کرده است.

شو رانر این سریال که پس از وقایع Return of the Jedi جریان دارد، اطلاعاتی کمی در مورد آن به اشتراک گذاشت:

در the outer rim همه چیز به هم ریخته است، سریال در مورد شرارت و کثیفی است که سعی دارد خارج از محدوده‌ی قانون عمل کند، نتیجه چه می‌شود؟ هرج و مرج همه جا را فرا می‌گیرد.

پس از داستان‌های جانگو و بوبا فت، جنگجوی دیگری در جهان جنگ‌های ستاره‌ای پدیدار می‌شود. سریال The Mandalorian پس از سقوط امپراطوری و پیش از ظهور محفل یکم جریان دارد. ما، داستان تفنگدار تنهایی را دنبال می‌کنیم که در قلمرو‌های خارج از دسترس کهکشان، بسیار دور تر از قدرت و تسلط جمهوری جدید حضور دارد.

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) که با مجموعه‌ی بازی تاج و تخت شناخته شد و در فیلم Kingsman: The Golden Circle نیز حضور داشت، نقش مندالورین تنها و هفت تیر کشی که در قلمرو‌های دور دست حضور دارد را ایفا می‌کند، جینا کرانو (Gina Carano) که در فیلم Deadpool حضور داشت، نقش کارا دیون یک Shock Trooper شورشی که در وفق دادن مجدد خود با جامعه مشکل دارد را ایفا می‌کند؛ کارل ودرز (Carl Weathers) ایفاگر نقش گریف، مردی که اتحادیه‌ای از بانتی هانترها (شکارچیان فضایی) را رهبری می‌کند و مندالورین را برای کار بخصوصی استخدام می‌کند، است.

دیگر ستارگان این مجموعه جیانکارلو اسپزیتو (Giancarlo Esposito) از سریال Breaking Bad، امیلی اسوالو (Emily Swallow ) از سریال Supernatural، کارل ودرز از فیلم Predator، امید ابطحی (Omid Abtahi) از سریال American Gods، ورنر هرزوگ (Werner Herzog) از مستند Grizzly Man و نیک نولت (Nick Nolte) از فیلم Affliction هستند.

جان فاورو تهیه کننده‌ی اجرایی و شو رانر سریال، کارگردان‌های فصل اول شامل دیو فایلنی (Dave Filoni) با کارگردانی مجموعه‌های Star Wars: The Clone Wars و Star Wars Rebels که کارگردان قسمت نخست، دبورا چاو (Deborah Chow) با کارگردانی سریال Jessica Jones، ریک فموییوا (Rick Famuyiwa) با کارگردانی فیلم Dope، برایس دالاس هاورد (Bryce Dallas Howard) با کارگردانی فیلم کوتاه Solemates و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) با کارگردانی Thor: Ragnarok که صدا پیشه‌ی IG-88 (بانتی هانتر) در سریال است، هستند.

تهیه کنندگان اجرایی سریال The Mandalorian، جان فاورو، دیو فایلنی، کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) و کالین ویلسون (Colin Wilson) هستند و کارن گیلکریست (Karen Gilchrist) دستیار تهیه کننده‌ی اجرایی خواهد بود. این سریال لایو اکشن در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) به صورت اختصاصی در Disney+ قرار خواهد گرفت.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.