رقابت «هت‌تریک» و «دارکوب» در ۱۲ شاخه جوایز گلدن گلوبال مالزی

13 July 2019 - 19:00

فهرست‌ نامزدهای سومین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوبال مالزی با نامزدی دو فیلم «هت تریک» ساخته رامتین لوافی و «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی در ۱۰ شاخه مختلف اعلام شد.

در شاخه بهترین فیلم جوایز سینمایی گلدن گلوبال مالزی فیلم «دارکوب» و «هت تریک» به نمایندگی از سینمای ایران با فیلم‌هایی از کشورهای کره جنوبی، چین، اندونزی، سنگاپور، فیلیپین، هنگ کنگ و بلژیک رقابت می‌کنند و بهروز شعیبی و رامتین لوافی نیز برای ساخت این دو فیلم در شاخه بهترین کارگردانی نیز نامزد کسب جایزه شناخته شده‌اند.

در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد نام امین حیایی برای بازی در فیلم «دارکوب» و امیر جدیدی برای نقش‌آفرینی در فیلم «هت‌تریک» در میان نامزدها دیده می‌شود و سارا بهرامی نیز برای بازی در ساخته شعیبی در شاخه بهترین بازیگر نقش اصلی زن شانس کسب جایزه دارد.

مهناز افشار و ماهور الوند نیز به ترتیب برای فیلم‌های «دارکوب» و «هت تریک» در شاخه بهترین بازیگر نقش مکمل زن نامزد کسب جایزه هستند و هادی حجازی‌فر (دارکوب) و صابر ابر (هت تریک) نیز نامزد شاخه نقش مکمل مرد هستند.

رامتین لوافی (هت‌تریک) در شاخه بهترین فیلمنامه نیز جز نامزدهای کسب جایزه از این رویداد سینمایی است.

سال گذشته حامد بهداد برای بازی در فیلم «سد معبر» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از این جوایز سینمایی شد.

مراسم اعطای جوایز سومین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوبال مالزی در تاریخ ۲۰ جولای ۲۰۱۹ (۲۹ تیر) برگزار می‌شود و تمامی فیلم‌های نامزد کسب جایزه در جریان جشنواره فیلم گلدن گلوبال از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ جولای (۲۳ تا ۲۸ تیرماه) به نمایش گذاشته می‌شوند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.