جان کارپرنتر یکی از نویسندگان کامیک جوکر شد

14 July 2019 - 14:00

DC Comics اعلام کرد؛ نویسنده‌ و کارگردان افسانه‌ای فیلم‌های اکشن و ترسناک، جان کارپرنتر (John Carpenter)، در همکاری با نویسنده‌ی بازی Borderlands 2، آنتونی برچ (Anthony Burch)، کامیک وان-شاتی با نام Joker: The Year of the Villain خواهند نوشت. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

خط داستانی رسمی این کامیک ار این قرار است که لکس لوثر تبدیل به یک انسان-بیگانه‌ی دو رگه می‌شود و به انسان‌ها می‌گوید که او می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا به بهترین خودشان تبدیل شوند، البته اگر شرارت را بپذیرند. اما جوکر هیچ موقع شخصی نبوده که بتواند نفر دوم نمایش بودن را بپذیرد و هر مغز متفکری که او را از برنامه‌های بزرگش کنار گذاشته باشد، باید بهای آن را بپردازد. داستان به رویداد Infinite Crisis در سال ۲۰۰۵ باز می‌گردد که در یک جهان متناوب، الکساندر لوثر ارتشی از شروران را گرد هم آورد تا جهان را دگرگون کند، اما جوکر را دعوت نکرد؛ حال او باید منتظر انتقام دلقک باشد.

این کامیک که توسط دی‌سی کامیکس منتشر خواهد شد اولین همکاری برچ و کارپرنتر نیست، آن‌ها پیش از این در سال ۲۰۱۷ مجموعه کامیک Big Trouble in Little China: Old Man Jack، یک دنباله بر فیلم کلاسیک کارپرنتر که شخصیت کرت راسل (Kurt Russell) یعنی جک برتون را از بازنشستگی باز می‌گرداند تا یک خدای باستانی را شکست دهد، را با هم کار کرده بودند.

کارپنتر گفت:

جوگر بزرگترین شرور در کامیک‌ها است و من افتخار می‌کنم که با آنتونی مجددا و در این پروژه کار می‌کنم.

برچ گفت:

از نوشتن برای بزرگترین شرور گاتهام به گونه‌ای که وصف آن دشوار است، هیجان زده هستم، امیدوارم این کار جوکر یک بار برای همیشه باعث خنده، ترس و حالت تهوع شما شود.

این کامیک وان-شات ۴۰ صفحه‌ای روز چهارشنبه، ۹ اکتبر (۱۷ مهر) و با قیمت ۵ دلار منتشر خواهد شد.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.