ایا کش در حال مذاکره برای پیوستن به سریال The Boys است

14 July 2019 - 13:30

 

بنا به گزارشی که ددلاین به انتشار آن پرداخته است، اگرچه هنوز هیچ خبری مبنی بر اینکه فصل دوم سریال The Boysساخته خواهد شد یا خیر وجود ندارد، اما ایا کش (Aya Cash) در حال صحبت برای پیوستن به فصل دوم این سریال است. این سریال از Amazon، اقتباسی از رمان Garth Ennis graphic به نام پسرها (The Boys) است. آیا کش در حال مذاکره برای بازی کردن نقش Stormfront است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

در میان بسیاری از قهرمانان سریال Ennis، شخصیت Stormfront یک کاراکتر مرد در کامیک‌ها است که او با نقشه‌ی نازی‌های آلمان، در سال ۱۹۳۸ به آمریکا می‌آید و بهترین و قدرتمندترین عضو گروه Payback می‌شود. Stormfront تمام خصوصیت‌های یک ابر انسان  قدرتمند مانند پایداری، قدرت، پرواز و همچنین بیرون دادن برق از دهانش را دارد که می‌تواند انسان‌های زنده را بسوزاند.

البته نوعی بی ادبی میان این ابر قهرمانان که مانند افراد مشهور، شهرت دارند و مانند سیاستمداران قدرت و نفوذ دارند، و مانند خدایان حرمت دارند، اتفاق افتاد. The Boys قصد دارند حقیقت را درباره‌ی گروه فوق‌العاده‌ی The Seven آشکار سازد. انتظار می‌رود که این سریال در جستجوی قسمت تاریک از شخصیت این ابر قهرمان‌ها که شهرت زیادی دارند، باشد.

از بازیگران سریال می‌توان به کارل اربن (Karl Urban) بازیگر فیلم Star Trek و Judge Dredd در نقش بیلی بوچر (Billy Butcher)  اشاره کرد که او سردسته‎‌ی پارتیزان‌ها است که همه را مقابل یک گروه قدرتمند که اعضای آن شامل جک کواد (Jack Quaid) در نقش Hughie، لاز آلونسو (Laz Alonso) در نقش Mother’s Milk، تامر کاپون (Tomer Kapon) در نقش Frenchie، جنیفر اسپوسیتو (Jennifer Esposito) در نقش نماینده‌ی CIA سوزان ال راینر (Susan L. Rayner) و کارن فاکوهارا (Karen Fukuhara) می‌شود، تحت فشار قرار می‌دهد.

این سریال توسط ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و سث روگان ساخته شده است که این دو مسعول سریال‌ الهام گرفته از کامیک بوک‌ دیگری هم به نام Preacher از AMC نیز هستند.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.