تصاویری از زنان خشمگین در پوسترهای جدید The Kitchen

14 July 2019 - 14:30

کمپانی Warner Bros. Pictures سه پوستر جدید از کاراکترهای زن خشن نقش اصلی- الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) و تیفانی هادیش (Tiffany Haddish)- درام جنایی جدید The Kitchen ساخته آندری برلوف (Andrea Berloff) را منتشر کرده است. شما می‌توانید این پوسترها را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم The Kitchen اقتباسی از سری کتاب‌های کمیک زن-محور DC/Vertigo با همین نام است. سری اصلی توسط اولی مسترز (Ollie Masters) نگاشته شده و توسط بکی کلونان (Becky Cloonan) و مینگ دویل (Ming Doyle) نیز تصویرگری شده‌اند. داستان در دهه ۱۹۷۰ در Hell’s Kitchen در نیویورک اتفاق می‌افتد، و به روایت داستان همسران تبهکاران ایرلندی می‌پردازد. سرانجام، پس از این‌که تعدادی از این مردان طی یک عملیات مافیایی دستگیر می‌شوند، این همسران مسئولیت امور را به دست می‌گیرند و شروع به راه‌اندازی دوباره کارها می‌کنند.

سه تا از این زن‌های خانه‌دار Hell’s Kitchen در سال ۱۹۷۸ که شوهران تبهکارشان توسط پلیس FBI روانه زندان شده‌اند، برای نفع شخصی خودشان امور مافیایی ایرلند را به دست می‌گیرند- و به شکلی غیر منتظره ثابت می‌کند که واقعاً در همه چیز، از راه‌اندازی کسب و کار گرفته تا از میان بردن رقبا، کارکشته و خبره هستند.

ملیسا مک‌کارتی در این فیلم در نقش کتی ظاهر خواهد شد؛ یک مادر دوست داشتنی که بقیه زن‌ها را در اداره امور راهنمایی می‌کند. تیفانی هادیش نقش رابی اوکارول را ایفا خواهد کرد؛ زنی که هر کسی که سر راهش قرار بگیرد را می‌کشد. در حالی‌که الیزابت ماس ایفاگر نقش کلر والش خواهد بود؛ زن ترسوی یک شوهر بددهن که در نهایت عاشق خشونتی می‌شود که آرام آرام تمام زندگی‌اش را در برمی‌گیرد.

از جمله بازیگران دیگر این فیلم عبارت‌اند از: دومنال گلیسون (Domhnall Gleeson)، کامون (Common)، جیمز بگ دیل (James Badge Dale)، برایان دارسی جیمز (Brian d’Arcy James)، مارگو مارتیندیل (Margo Martindale)، و جرمی باب (Jeremy Bobb).

آندری برلوف فیلم‌نامه فیلم را هم خواهد نوشت، و با ساختن این فیلم نخستین تجربه خود از کارگردانی را به نمایش خواهد گذاشت. او بیشتر به علت همکاری در نوشتن فیلم‌نامه Straight Utta Compton (مستقیم از کامپتون) محبوبیت دارد. مایکل دو لوکا (Michael De Luca) تهیه‌کننده The Kitchen است.

این فیلم در تاریخ ۹ام اوت در سراسر سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.