نخستین عکس از صحنه آغاز فیلم‌برداری Ghostbusters 2020

14 July 2019 - 15:00

جیسون ریتمن (Jason Reitman) پس از این‌که از طرفداران فیلم Ghostbusters 2020 (شکارچیان روح ۲۰۲۰)، محصول سونی، خواست که برای آغاز پروسه تولید فیلم در ساعات اولیه امروز آماده باشند، رسماً در صفحه اینستاگرامش آغاز فیلم‌برداری پروژه در آلبرتا، در کانادا را اعلام کرده است، و نخستین عکس از چنین صحنه‌ای با حضور بازیگرانی مثل مکینا گریس (McKenna Grace)، فین ولفهارد (Finn Wolfhard) و کری کان (Carrie Coon) را در صفحه‌اش قرار داده و نوشته است: “تمام خانواده این‌جا هستند.” در این عکس هم‌چنین جیسون را در کنار پدرش، ایوان ریتمن (Ivan Reitman): کارگردان دو فیلم اول Ghostbusters می‌بینیم. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هنرمند ۱۲ ساله: مکینا گریس (Mckenna Grace) نیز در این فیلم صداپیشگی خواهد کرد، و کری کان (Carrie Coon) هم در نقش مادر او در فیلم ظاهر خواهد شد. فین ولفهارد (Finn Wolfhard) نیز از بازیگران دیگر این فیلم می‌باشد. سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) اخیرا تأیید کرد که خودش و تیم صداپیشگان اصلی Ghostbusters در این فیلم  که دنباله فیلم اصلی است هم حضور خواهند داشت. و آنی پاتز (Annie Potts) نیز اعلام نمود که باز هم در همان نقش پیشین خود یعنی منشی مدام در حال کار: جانین ملنیتز در فیلم ظاهر می‌شود. و پاول رود (Paul Rudd) هم نقش یک معلم را در فیلم ایفا خواهد کرد.

در مورد جزئیات داستان فیلم چیزی منتشر نشده است اما ظاهراً ادامه ای بر داستان Ghostbusters اصلی خواهد بود, و داستان حول محور یک مادر مجرد و خانواده‌اش می‌چرخد، که کان نقش مادر و ولفهارد نقش پسر او را ایفا می‌کند.

درحالی‌که ایوان ریتمن (Ivan Reitman) دو فیلم اول را کارگردانی نمود، کارگردانی فیلم جدید را پسرش جیسون ریتمن بر عهده گرفته است و ایوان ریتمن تهیه‌کننده آن خواهد بود. به‌علاوه، جیسون که در فیلم Ghostbusters 2، محصول ۱۹۸۹، ایفاگر نقشی نیز بود؛ در این پروژه به همراه گیل کنان (Gil Kenan) فیلم‌نامه را هم خواهد نوشت.

تاریخ اکران فیلم Ghostbusters جدید ۱۰ام ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۹۹) خواهد بود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.