فیلم Fast & Furious 9: اولین نگاه به جان سینا و دیگر بازیگران در تصویر پشت صحنه

15 July 2019 - 21:30

در همین حین که تولید فیلم Fast & Furious 9 «سریع و خشن ۹» ادامه دارد، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» تصویری از پشت صحنه فیلم منتشر کرد که در آن برای اولین بار شاهد حضور جان سینا (John Cena) در کنار بازیگران ثابت این فرنچایز هستیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Fast & Furious 9 ابتدا قرار بود ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) امسال اکران شود، اما اکران آن به دلیل نمایش اسپین‌آف این فرنچایز یعنی Hobbs & Shaw «هابز و شاو» در ۲ اوت (۱۱ مرداد) یکسال عقب افتاد. در نتیجه Fast & Furious 9 در مه ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. جاستین لین (Justin Lin) پس از ساخت ۴ قسمت از این سری، دوباره برای کارگردانی این قسمت برگشته است. دن کیسی (Dan Casey) نویسندگی فیلمنامه را براساس داستانی از لین برعهده دارد.

در Fast & Furious 9 شاهد بازگشت وین دیزل (Vin Diesel) در نقش دومینیک تورتو، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) در نقش لتی اورتیز، جوردانا بروستر (Jordana Brewster) در نقش میا تورتو، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) در نقش رومن پیرس، لوداکریس (Ludacris) در نقش تج پارکر، انریکه گوزمن (Enrique Guzman) در نقش سیمون تورتو، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) در نقش رمزی، هلن میرن (Helen Mirren) در نقش مگدالین شاو و شارلیز ترون (Charlize Theron) در نقش سایفر خواهیم بود. جان سینا، فین کول (Finn Cole)، آنا سوای (Anna Sawai) و وینی بنت (Vinnie Bennett) نیز بازیگران جدید این قسمت از فرنچایز هستند.

تولید Fast & Furious 9 در حال انجام است و این فیلم در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.