آستین باتلر تنها بازیگر‌ برازنده نقش الویس پریسلی

15 July 2019 - 21:58

بعد از جستجو فراوان برای یافتن بازیگر نقش الویس پریسلی بین بازیگرانی همچون هری استایلز (Harry Styles) و اسنل الگورت (Ansel Elgort)، سرانجام آستین باتلر (Austin Butler) برای ایفای این نقش انتخاب شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این پروژه برادران وارنر درباره ظهور و اوج پریسلی با نگاهی بر رابطه او با پارکر است. تام هنکس (Tom Hanks) نقش تام پارکر، مدیر برنامه و تمامی ابعاد زندگی الویس را بازی می‌کند.

کمپانی وارنرز این فیلم را درامی توصیف کرده که دوره زمانی ۲۰ ساله از ظهور الویس تا مشهور شدن او و ستاره شدنش را در مقابل تکامل فرهنگی و از دست دادن معصومیت در آمریکا را نشان می‌دهد.

باز لورمن (Baz Lurhman) این فیلم را به همراه کاترین مارتین (Catherine Martin) ایفا می‌کند. این دو از فیلم The Great Gatsby با هم همکاری داشته‌اند. گیل برمن (Gail Berman) تهیه‌کننده فیلم است.

لورمن در بیانیه‌ای اظهار داشته:

می‌دانستم اگر‌ بازیگر مناسبی برای فیلم انتخاب نکنم، نمی‌توانم به درستی بسازمش و برای همین بطور کامل دنبال بازیگری گشتیم که صدای خوبی هم داشته باشد و آسیب‌پذیری درونی یک هنرمند را هم داشته باشد. در این فرایند انتخاب بازیگر، با استعدادهای زیادی مواجه شدم. درباره آستین باتلر و بازی‌اش در نقش مقابل دنزل واشینگتون در فیلم The Iceman Cometh on Broadway شنیده بودم و در طول تست بازیگری و موزیک و ورکشاپ‌های بازی، متوجه شدم کسی را پیدا کرده‌ام که می‌تواند به خوبی برجسته‌ترین شخصیت موسیقی جهان را به تصویر‌ بکشد.

لورمن فیلم‌نامه کار‌ را به همراه کریگ پیرس (Craig Pearce) نوشته که The Great Gatsby و Moulin Rouge را قلم زده است.

لورمن تمام امیدش به استایلز، الگورت، آرون تایلور-جانسون، مایلز میلر و باتلر بود و تمامی آن‌ها اواخر ماه گذشته تست دادند.

باتلر در سریال The Carrie Diaries و Arrow بازی کرده و به زودی در Once Upon a Time in Hollywood دیده خواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.