فیلم In The Country Of Last Things ساخته خواهد شد

16 July 2019 - 09:00

رمان پل استر (Paul Auster) با نام In The Country Of Last Things در فیلمی با کارگردانی الخاندرو چومسکی (Alejandro Chomski) اقتباس خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

رمان پل استر با نام In The Country Of Last Things در فیلمی اسپانیایی زبان با کارگردانی فیلمساز آرژانتینی، الخاندرو چومسکی که سابقه‌ی کارگردانی فیلم Asleep In The Sun را دارد، ساخته می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم در استودیوی Pinewood Dominican Republic Studios با بازی بازیگر تازه کار آرژانتینی جزمین دیز (Jazmín Diz)، بازیگر و خواننده‌ی مکزیکی کریستوفر وان اوکرمن (Christopher Von Uckermann) و ماریا د مدیروس (Maria De Medeiros) که سابقه‌ی بازی در فیلم Pulp Fiction را دارد، انجام خواهد شد.

در شهری ویرانه که زمانی بزرگ و رونق یافته بود، داستان فیلم درباره‌ی آنا (دیز)، دختری است که برادرش، یک خبرنگار، را گم کرده و حال او به دنبال برادر گمشده‌اش است. او در این جست و جو با سم (وان اوکرمن)، خبرنگاری دیگر، آشنا و عاشقش می‌شود. رمان استر که چومسکی آن را اقتباس می‌کند، به بیش از چهل زبان دنیا ترجمه شده است.

تهیه کنندگی این پروژه که در اصل به عنوان یک فیلم انگلیسی زبان توسعه یافته است توسط الکساندر استون (Alexandra Stone) از UK-based Streetcar Productions، کارولا اینفانتی (Carola Infante) از Capa Pictures و رافائل مونیوز (Rafael Muñoz) از کمپانی واقع در جمهوری دومنیکن یعنی Lantica Media انجام خواهد شد.

بازیگر و خواننده‌ی مکزیکی وان اوکرمن پس از نقش آفرینی در نمایش اوپرا‌ی Rebelde در مکزیک به شهرت رسید. او قبل از شروع فعالیت‌های انفرادیش یکی از اعضای گروه RBD بود.

شروع فعالیت‌های چومسکی با فیلم Today And Tomorrow بود که در فستیوال کن در سال ۲۰۰۳ به نمایش درآمد. دیگر فیلم‌های او شامل فیلمی با تهیه کنندگی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) یعنی Feel The Noise ساخته‌ی سال ۲۰۰۷، A Beautiful Life با بازی دانا دیلینی (Dana Delany) و بای لینگ (Bai Ling) و فیلم Asleep In The Sun بر اساس رمانی نوشته‌ی آدولفو بایویی کسارس (Adolfo Bioy Casares) می‌شوند.

الکساندرا استون (Alexandra Stone) با فیلم‌هایی نظیر فیلم اول سوزی یوینگ (Suzi Ewing) یعنی ۱۰×۱۰ با بازی لوک اونز (Luke Evans) و کلی رایلی (Kelly Reilly)، فیلم ساخته‌ی دیوید مکنزی (David Mackenzie) یعنی Young Adam با بازی ایون مک‌گرگور (Ewan McGregor) و تیلدا سوینتون (Tilda Swinton) و فیلم ساخته‌ی ریچارد لینکلیتر (Richard Linklater) یعنی Fast Food Nation، یکی از تهیه کنندگان اجرایی فیلم است.

اینفانتی با فیلم‌هایی نظیر Cracks ساخته‌ی جوردن اسکات (Jordan Scott) با بازی ایوا گرین (Eva Green) و جونو تمپل (Juno Temple) و Malice In Wonderland با بازی مگی گریس(Maggie Grace) دیگر تهیه کننده‌‌ی اجرایی فیلم است.

مونیوز سابقه‌ی تهیه کنندگی فیلم Holy Beasts با بازی جرالدین چاپلین (Geraldine Chaplin) و اودو کیر (Udo Kier) که در فستیوال فیلم برلین در سال ۲۰۱۹ به نمایش درآمد را دارد.

استر، نویسنده‌ی تحسین شده‌ی آمریکایی، با رمان‌‌های Moon Palace و The Music of Chance و سه‌گانه‌ی The New York و ۱ ۲ ۳ ۴ شناخته شده است. او همچنین نویسنده و یکی از کارگردان‌های فیلم Smoke که برای او جایزه‌ی بهترین فیلمنامه‌ی اول در جشنواره The Independent Spirit Award را به ارمغان آورد و فیلم Blue In The Face بود.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.