فیلم Monster Problems سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود

16 July 2019 - 14:00

 

طبق گزارشی که وبسایت Bloody Disgusting به انتشار آن پرداخته است، Paramount به طور رسمی تاریخی برای انتشار فیلم Monster Problems اعلام کرده است. ستاره سریال Maze Runner، دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien) این در فیلم بازی خواهد کرد. این فیلم برای اکران در تاریخ ۶ مارس سال ۲۰۲۰ برنامه‌‌ریزی شده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Monster Problems قرار است توسط مایکل متیوز (Michael Matthews) نویسندگی و کارگردانی شود. شان لوی (Shawn Levy) در کنار مایکل به تولید می‌پردازد. گفته می‌شود داستان این پروژه، بر روی سفر جاده‌ای یک مرد جوان مرکزیت دارد، که او درباره‌ی هیولاها و تاج و تخت آن‌ها کتاب‌‎های زیادی خوانده است. Monster Problems به دو فیلم  Mad Max و Zombieland شباهت دارد.

از بازیگران فیلم می‌توان به مایکل روکر (Michael Rooker) بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان»، جسیکا هندویک (Jessica Henwick) بازیگر فیلم Iron Fist در نقش Aimee، آریانا گرینبلت (Arianna Greenblatt) بازیگر فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد بی‌نهایت» در نقش مینو (Minnow) و دن اوینگ (Dan Ewing) بازیگر فیلم Occupation در نقش کپ (Cap) اشاره کرد. مایکل راکر قرار است نقش یک شکارچی حرفه‌ای به‌نام کلاید (Clyde) را بازی کند، که وی مربی جوئل داوسون (Joel Dawson) که دیلن اوبرایان نقشش را بازی می‌کند، است و به او یاد می‌دهد که چگونه مقابل هیولاها زنده بماند.

فیلم‌نامه Monster Problems قرار است به قلم برایان دافیلد (Brian Duffield) کسی که فیلم‌نامه‌ی Jane Got a Gun را نوشته است، نوشته شود.

مایکل متیوز فیلم‌ هیجان انگیز Five Fingers for Marseilles را کارگردانی کرده است که درباره‌ی پنج جوان (Five Fingers) است که آن‌ها برای روستای خود Marseilles در مقابل پلیس‌های بی‌رحم و ظالم می‌جنگند، که این ماجرا مربوط به ۲۰ سال قبل در آفریقای جنوبی است.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.