ساخت دنباله‌ی فیلم Candyman از ماه اوت آغاز می‌شود

16 July 2019 - 15:00

 

طبق گزارشی که Chicago Tribune منتشر کرده است، تولید دنباله‌ی فیلم Candyman از جوردن پیل (Jordan Peele) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، با بازی یهیا ابدول متین (Yahya Abdul-Mateen II) قرار است در اواسط ماه اوت، آغاز شود. همچنین The outlet گزارشی را منبی بر اینکه تنها مکان فیلم‌برداری فیلم، شیکاگو است را منتشر کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

لازم به ذکر است که تونی تاد (Tony Todd) در این دنباله‌ی فیلم کلاسیک سال ۱۹۹۲ ظاهر خواهد شد، جوردن پیل هم تهیه‌کنندگی می‌کند و این دنباله‌ مشغول آماده شدن، برای ایجاد موج‌های بزرگی در باکس آفیس است.

نیا داکاستا (Nia DaCosta) کارگردان فیلم Little Woods قرار است بر روی صندلی کارگردانی بنشیند، و کندی‌ من را با فیلم‌نامه‌ای از پیل و وین راسنفلد (Win Rosenfeld) به اجرا دربیاورد. این فیلم به محلی که افسانه از آن جا شروع شده است بازمی‎‌گردد، و در حال حاضر دزدیده شدن پروژه مسکونی Cabrini-Green در شیکاگو را بررسی می‌کند.

از بازیگران فیلم می‌توان به یهیا ابدول متین (Yahya Abdul-Mateen II) بازیگر فیلم Aquaman در نقش اصلی نام برد که شخصیت وی در افسانه‌ای از یک قاتل غرق شده است. بازیگر فیلم If Beale Street Could Talk، تیوناه پاریس (Teyonah Parris) قرار است نقش نامزد او را بازی کند.

MGM قرار است کندی‌ من را تهیه‌کنندگی کند، و بودجه فیلم را نیز پرداخت کند. شایان ذکر است Universal فیلم را توزیع می‌کند. آدام راسنبرگ (Adam Rosenberg)، مدیر اجرایی MGM و تابیثا شیک (Tabitha Shick) قرار است بر این پروژه نظارت داشته باشند، و یان کوپر (Ian Cooper) از Monkeypaw به تهیه‌ی فیلم می‌پردازد.

انتظار می‌رود که تولید فیلم از فصل بهار آغاز شود. Universal Pictures فیلم کندی من را در تاریخ ۱۲ ژوئن سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده آمریکا منتشر می‌کند.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.