پیوستن وندی مکلندون-کاوی و دامون وایانز جیر به فیلم Barb And Star Go to Vista Del Mar

16 July 2019 - 14:30

وندی مکلندون-کاوی (Wendi McLendon-Covey) و دامون وایانز جیر (Damon Wayans Jr.) به کمدی Barb And Star Go to Vista Del Mar (بارب و استار به ویستا دل مار می‌روند)، محصول کمپانی لیون استیج (Lionstage)، و با نقش‌آفرینی کریستن ویگ (Kristen Wiig) و آنی مامولو (Annie Mumolo) ملحق می‌شوند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌نامه این فیلم را ویگ و مامولو مشترکا نوشته‌اند، و هر دو در فیلم به ایفای نقش نیز می‌پردازند. این فیلم روایت‌گر داستان دو دوست صمیمی به نام‌های بارب (با بازی مامولو) و استار (با بازی ویگ) است که برای اولین بار شهر کوچکشان در شمال غربی آمریکا را ترک می‌کنند تا برای تعطیلات به ویستا دل مار در فلوریدا بروند، که در آن‌جا خیلی زود خود را گرفتار ماجراجویی، عشق، و نقشه‌های شرورانه یک فرد شرور برای کشتن همه آدم‌های شهر، می‌یابند. مکلندون-کاوی نقش میکی رولت را بازی می‌کند که بارب و استار را برای رفتن به ویستا دل مار ترغیب می‌کند.

این فیلم همکاری دوباره‌ای را میان مکلندون-کاوی و ویگ رقم می‌زند، آن‌ها یک بار دیگر هم پیش از این در فیلم Bridesmaides (ساقدوش ها) با یک‌دیگر هم‌بازی بوده‌اند. فیلم‌نامه این فیلم را هم ویگ و مامولو با هم نوشتند که برای بهترین فیلم‌نامه، نامزدی جایزه اسکار را برایشان به ارمغان آورد.

جاش گرینبام (Josh Greenbaum) این فیلم کمدی را کارگردانی می‌کند و تاریخ اکرانش سال آینده می‌باشد. کمپانی Gloria Sanchez Productions، ویل فرل (Will Ferrel)، آدام مک‌کی (Adam McKay)، و ویگ و مامولو از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. کمپانی Gloria Sanchez Productions یک کمپانی فیلم‌سازی زن-محور است که جسیکا البام (Jessica Elbaum) بنیان‌گذار و مدیر آن میباشد.

منبغ: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.