تولید سریال Jack Reacher بدون حضور تام کروز توسط آمازون

16 July 2019 - 15:30

آمازون (Amazon) قصد دارد رمان‌های Jack Reacher «جک ریچر» نوشته لی چایلد (Lee Child) را در یک سریال تلویزیونی مورد اقتباس قرار دهد که نیک سانتورا (Nick Santora) سازنده سریال Scorpion «اسکورپیون» شورانر آن خواهد بود. این سرویس استریم پس از کشمکش‌های فراوان موفق شد حقوق استفاده از این رمان‌ها را خریداری کند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

آمازون استودیوز، اسکای‌دنس تلویژن و پارامونت تلویژن تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارند. این‌ها همان سه استودیویی هستند که سال گذشته تولید سریال Jack Ryan «جک رایان» را برای آمازون برعهده داشتند.

تام کروز (Tom Cruise) قبلا در دو فیلم نقش جک ریچر را بازی کرده است. اولین فیلم Jack Reacher سال ۲۰۱۲ منتشر شد، فروش کلی ۲۲۰ میلیون دلاری داشت و با وجود اعتراضات نسبت به انتخاب کروز برای بازی در نقش اصلی، با نقدهای خوبی روبرو شد. دنباله آن فیلم یعنی Jack Reacher: Never Go Back «جک ریچر: هرگز برنگرد» چهار سال بعد اکران شد و در راضی کردن منتقدان و مخاطبین شکست خورد.

 ریچر شخصیت اصلی ۲۳ رمان نوشته چایلد بوده و رمان ۲۴ام قرار است اواخر سال میلادی منتشر شود. سال گذشته چایلد اعلام کرد دیگر فیلمی با حضور کروز در این نقش ساخته نخواهد شد، چون او شرایط فیزیکی توصیف شده برای ریچر در رمان‌ها را ندارد. در کتاب‎ها، چایلد شخصیت ریچر را مردی با قد ۱۹۵ سانتیمتری توصیف کرده که دستانی به اندازه بشقاب‌های غذاخوری دارد. در حالی که قد تام کروز فقط ۱۷۰ سانتیمتر است.

چایلد سال گذشته گفته بود دوست دارد این رمان‌ها در یک سریال تلویزیونی مورد اقتباس قرار بگیرند و امیدوار بود طرفداران به او در پیدا کردن بازیگر مناسب برای نقش ریچر کمک کنند. او در این باره گفته بود:

از همه کسانی که کتاب‌ها رو خوندن و از انتخاب تام کروز برای بازی در نقش جک ریچر ناراحت بودن درخواست میکنم که در انتخاب بازیگر مناسب برای سریال تلویزیونی به ما کمک کنند. ما میخوایم این فرنچایز رو ریبوت کنیم و حالا به دنبال بازیگر مناسبی برای این نقش هستیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.