انتشار اولین تصاویر از کامیک The Mall به نویسندگی کارگردان Annabelle Comes Home

16 July 2019 - 16:00

گری دوبرمن (Gary Dauberman) نویسنده و کارگردان فیلم Annabelle Comes Home «آنابل به خانه می‌آید» پس از اینکه سال گذشته یک کامیک از سری آنتولوژی دی‌سی کامیکس به نام Cursed Comics Cavalcade را نوشت، حالا با کامیک The Mall «فروشگاه» از والت کامیکس دوباره وارد این عرصه خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این داستان پساآخرالزمانی در دنیایی روایت می‌شود که بازماندگان آن در یک فروشگاه گیر افتاده‌اند و حالا پس از گذشت چند نسل، اعضای جامعه‌ای که به چندین قبیله تقسیم شده برای همزیستی دچار مشکل می‌شوند.  در همین فضا، به مردی اتهام کشتن یکی از رهبران زده می‌شود و تلاش‌های او برای اثبات بی‌گناهی‌اش رازهای زیادی را فاش می‌کند. منبع الهام اصلی این کامیک فیلم‌های Mad Max «مکس دیوانه» و Escape From New York «فرار از نیویورک» هستند.

نویسندگی دوبرمن در این کامیک با توجه به سابقه کاری او در هالیوود کاملا منطقی است – او نویسنده تمام فیلم‌های Annabelle «آنابل» بوده و در ساخت دو فیلم It «آن» هم مشارکت داشته و همچنین یکی از سازندگان سریال ترسناک Swamp Thing «سوامپ تینگ» است. یک روز دوبرمن در حال بحث با امیل گلداستون (Emile Gladstone) همکارش در تولید فیلم Curse of La Llorona «نفرین لایورونا» بود که گلداستون به فروشگاه‌های غول‌پیکر و ویران در چین اشاره کرد. سپس ایده نوشتن این کامیک در ذهن آن‌ها شکل گرفت.

سری کامیک The Mall که شامل چهار کتاب خواهد بود از ۲۸ اوت منتشر خواهد شد. دوبرمن امسال در مراسم کامیک‌کان سن‌دیگو حضور خواهد داشت تا نسخه اول این کامیک را به صورت امضاشده در اختیار طرفداران قرار دهد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.