مت دیمون در نقش یک ابر قهرمان دنیای DC عالی به نظر می‌رسد!

1 August 2016 - 15:00

مت دیمون ابر قهرمان می شود؟! در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید! یکی از بازیگرانی که تا به حال در هیچ فیلم ابرقهرمانی حضور نداشته مت دیمون است. مگر اینکه شما توانایی های جیسون بورن (Jason Bourne) در کشتن تمام افراد سر راهش را ابرقهرمانی حساب کنید!

مت دیمون اخیراً در یک برنامه تلوزیونی حضور یافت و در طی آن که به مناسبت مراسم کامیک‌کان برگزار شده بود از مت دیمون خواسته شد تا تعدادی دیالوگ از چند شخصیت کمتر شناخته شده کامیک بوکی بخواند. این کارکترها تا به حال وارد دنیای سینمایی مارول و یا دی‌سی نشده اند. مت دیمون تمام آن ها را به خوبی اجرا کرد اما بی شک تحسین برانگیزترین مورد پیکان دار سبز (Green Arrow) بود. خوشبختانه (!) یک هنرمند تصمیم گرفت تا تصویری از مت دیمون در لباس این ابرقهرمان طراحی کند. این طراحی فوق العاده را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید:

arrow-matt-damon-192904

بی شک این طراحی از این هنرمند کافی است تا هر طرفدار دنیای دی سی حداقل کمی هیحان زده شود! اگرچه دیمون هنوز فاصله زیادی تا حضور در یک فیلم ابرقهرمانی دارد اما در کارهای وی میتوان آثار پر زد و خورد و اکشن زیادی پیدا کرد. او در نقش جیسون بورن که یک سری بسیار موفق است، شخصیت اصلی را به زندگی آورده و قرار است در فیلم The Great Wall حضور داشته باشد. او خود فکر می‌کند که برای این نقش‌ها زاده شده است!

علاوه بر جیسون بورن دیمون هم اکنون مشغول بازی در فیلم دیوار عظیم (The Great Wall) است. این نقش می‌تواند دیمون را برای بازی در نقشِ آلیور کوئین یا کماندار سبز آماده کند.اگر او الان مشغول یاد گرفتن تیراندازی است در آینده هم میتواند با این تیر و کمان تعدادی نقش منفی هیولایی را نفله کند!

حضور دیمون در نقش آلیور کوئین منطقی به نظر میرسد. او هیچ وقت اعلام نکرده که حاضر به بازی در نقش یک ابرقهرمان نیست. اما مسئله دیگر این است که تعداد بسیار زیادی از کارکترهای خوب و محبوب ابرقهرمانی هم اکنون غیر قابل دسترس هستند. اگرچه نباید از این نکته غاقل شویم که کماندار سبز به لطف شبکه CW و سری Arrow هم اکنون طرفداران زیادی دارد. نکته ی دیگر هم اینکه حضور مت دیمون در دنیای بزرگ DC شانس کار با دوست و رفیق قدیمی‌اش یعنی بن افلک (Ben Affleck) را به وی می‌دهد! بن اخیراً بسیار در این عرصه فعال بوده و در فیلم های بتمن علیه سوپرمن:طلوع عدالت (Batman V Superman:Dawn Of Justice) و جوخه انتحار (Suicide Squad) و لیگ عدالت (Justice League) حضور داشته است. علاوه بر بازی بتمن، او در تهیه فیلم‌های آینده دی‌سی نقش اجرایی خواهد داشت.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • postman says:

    فوق العاده بود

  • aliakbar1998 says:

    دیگه بهتر از این نمیشه گفت دی سی با جذب دیمن در نقش گرین ارو و تام هاردی در نقش BANE میتونه بهتر از رقیبا ش عمل کنه