نقش‌آفرینی کارن پیستوریس در مقابل راسل کرو در فیلم Unhinged

16 July 2019 - 18:00

کارن پیستوریس (Caren Pistorius) در نقش اصلی تریلر روانشناسانه Unhinged (آشفته)، ساخته دریک بورت (Derrick Borte) و محصول استودیو Solstice Studios، در مقابل برنده جایزه اسکار: راسل کرو (Russell Crowe) نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم در روایت داستان زنی به نام راچل (با بازی پیستوریس)، یک اتفاق عادی روزمره را تا وحشتناک‌ترین نقطه پایانش بازگو می‌کند. راچل مادری است که در زمان نادرستی، در ارتباطش با یک آدم غلط و نامناسب (با بازی کرو) تصمیم می‌گیرد به خودش متکی باشد. “Road rage” به توصیف آن‌چه او می‌خواهد برای این زن و تمام کسانی که او می‌شناسد انجام دهد نمی‌پردازد. فیلم‌نامه فیلم را کارل السورث (Carl Ellsworth) می‌نویسد، و تولید فیلم فردا در نیو اورلینز (New Orleans) کلید می‌خورد. لیزا الزی (Lisa Ellzey) هم تهیه‌کننده پروژه است.

پیستوریس اخیراً در Mortal Engines (موتورهای مرگبار) با فیلم‌نامه‌ای از پیتر جکسون (Peter Jackson) و هم‌چنین در Gloria Bell (گلوریا بل) در مقابل جولیان موور (Julianne Moore) بازی کرده است. پیش‌تر از آن هم در Slow West (غرب آهسته) و The Light Between Two Oceans (نوری بین دو اقیانوس) در کنار مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) و در Denial (انکار) در مقابل راچل ویز (Rachel Weisz) نقش‌آفرینی است.

کرو درباره حضور کارن در فیلم گفت:

کارن آن ویژگی جادویی که در تمام زنان هنرپیشه بزرگ دیده می شود را دارد، و با تماشای بازی‌اش آدم باور می‌کند که او در جلد کاراکتر مورد نظر حسابی فرورفته است. دریک فرآیندی طولانی را برای تعیین نقش‌های این پروژه پشت سر گذاشت که نهایتا به آزمون صدایی در یک آکادمی قدیمی با حضور هر دوی ما منجر شد. کارن به طور مسلم از این آزمون سربلند بیرون آمد. من می‌دانم که او مدت زمان زیادی است که مشغول فعالیت است و از اعتبارات ویژه‌ای هم برخوردار است، اما هنوز هم با انتخاب او برای این نقش، ما احساس می‌کنیم کشف مهمی کرده‌ایم. و این هیجان انگیز است.

استودیوی Solstice Studios یک کمپانی فیلم‌سازی مستقل از LA است که توسط مارک گیل (Mark Gill)، آندرو گان (Andrew Gunn)، گای بوتام (Guy Botham)، و وینسنت بروزس (Vincent Bruzzese) در اکتبر سال گذشته تاسیس شد. این شرکت تهیه وتولید، تأمین بودجه، فروش بین‌المللی، و توزیع فیلم‌های سینمایی در امریکا را انجام می‌دهد؛ و با کمپانی Ingenious Media نیز شراکت دارد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.