فیلم The Distance From Me to You ساخته خواهد شد

17 July 2019 - 09:30

سابرینا کارپنتر (Sabrina Carpenter) ستاره‌ی مجموعه‌ی Girl Meets World، در فیلمی اقتباسی از رمان داستانی نوجوانان با نام The Distance From Me to You نقش آفرینی و آن را تهیه خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سابرینا کارپنتر که در سریال ساخته‌ی دیزنی با نام Girl Meets World، مجموعه‌ی Work It و کمدی Tall Girl ، هر دو ساخته‌ی نتفلیکس، نقش آفرینی کرده است؛ در اقتباسی از رمان The Distance From Me to You نقش آفرینی و این اثر نوشته‌ی مارینا گسنر (Marina Gessner) را به همراه تهیه کننده‌ی سریال Creepshow، شرکت Cartel Entertainment، تهیه خواهند کرد.

این فیلم آخرین نقش آفرینی ستاره‌ی پاپ، سابرینا کارپنتر، است. او پیش از این در فیلم‌‌های The Hate U Give ساخته‌ی جورج تیلمن جونیور (George Tillman Jr) به همراه اماندلا استنبرگ (Amandla Stenberg) و The Short History Of The Long Road نقش آفرینی کرده بود. این فیلم همچنین همکاری مجددی برای کارپنتر با همبازی‌اش در مجموعه‌ی Girl Meets World، دنیل فیشل (Danielle Fishel)، است که به همراه استن اسپرای (Stan Spry) از Cartel Entertainment، جف هالند (Jeff Holland) و  درو براون (Drew Brown) تهیه کنندگان این پروژه هستند.

این کتاب که به عنوان عشقی بی پایان و رام نشده توصیف می‌شود، با یک داستان عاشقانه آغاز و به سرعت تبدیل به داستانی دلهره آور می‌شود. مک کنا برنی، دختر خوش شانسی است. او خانواده‌ی دوست داشتنی دارد و برای پاییز در دانشگاهی قبول شده است. اما مک کنا هدف دیگری در ذهنش دارد. او پذیرش دانشگاهش را بر خلاف میل خانواده‌اش به تعویق می‌اندازد تا بتواند تمام مسیر رشته کوه آپالاش را از Maine تا Georgia به همراه بهترین دوستش پیاده طی کند و وقتی که دوستش باز می‌گردد او همچنان به سفر پر خطرش ادامه می‌دهد. در میان راه او با سم ملاقات می‌کند، پسری که مدرسه و خانواده را ترک کرده است و پدری فحاش و توهین کننده دارد. آن‌ها عاشق یکدیگر می‌شوند، این عشق آن دو را به سوی ترک مسیرشان هدایت می‌کند. مک کنا انتخاب سختی در پیش رو دارد، از دست دادن شانسش یا به خطر انداختن جان خود و سم.

این فیلم آخرین پروژه‌ی Cartel Entertainment است که سرمایه گذاری و تهیه کنندگی سریال پیش روی Creepshow را با تهیه کنندگی اجرایی گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) که سابقه‌ی تهیه کنندگی اجرایی سریال The Walking Dead را داشته است، بر عهده دارد.

اسپرای گفت:

دنیل و من مدتی بود که عاشق این کتاب شده بودیم و حال همکار و بازیگر مناسب یعنی سابرینا را برای گفتن این داستان پیدا کردیم. او به شدت با استعداد است و ما برای آوردن این سفر و داستان حماسی بر روی پرده‌ی نقره‌ای به همراه او بسیار هیجان زده هستیم.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.