شایعه: لاشانا لینچ مامور ۰۰۷ بعدی است!

17 July 2019 - 09:00

 

تاکنون، هیچ حدس و گمان جدی درباره‌ی مامور ۰۰۷ فیلم Bond 25، دنباله‌ی جدید و مرموز از فرانچایز جیمز باند در میان نبوده است. اما اکنون شایعه‌ای درباره‌ی حضور لاشانا لینچ (Lashana Lynch) ستاره‌ی فیلم Captain Marvel  وجود دارد، گویا او قرار است نقش ۰۰۷ را در فیلم جدید بازی کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

این شایعه از یک منبع ناشناس منتشر شده است که به Daily Mail نقل کرده است. کری فاکوناگا (Cary Fukunaga) کارگردان این فیلم که در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود، خواهد بود. لاشانا لینچ نقش ۰۰۷ را بعد از اینکه دنیل کریگ (Daniel Craig) یا همان جیمز باند فعلی، بازنشست شود را بازی می‌کند. لینچ قبلا به عنوان یکی از بازیگران فیلم به‌نام نومی (Nomi) در نظر گرفته شده بود.

بازی لینچ در نقش ۰۰۷، بدین معنا نیست که وی جایگزین مناسبی برای کریگ، همان مرد جذاب با پوست سفید باشد. به هر حال Mail یادآوری می‌کند که کریگ بخش بزرگی از داستان بوده است، و اگر این شایعات درست باشد بقیه بازیگران از جمله دنیل کریگ و رامی مالک (Rami Malek) در کنار لینچ هنرنمایی می‌کنند.

به عبارت دیگر اگر این شایعه درست باشد، (رسانه‌های زیادی این خبر را تایید کردند) پس نتیجه می‌گیریم که لینچ ۰۰۷ جدید است، اما او نمی‌تواند قهرمان این فیلم باشد چون در هر حال این جیمز باندی است که کریگ نقشش را برای مدت‌ها بازی کرده است. اگر بخواهیم بی‌‌پرده سخن بگوییم، تشویق کردن لینچ به‌عنوان یکی از بازیگران نظریه‌ی خوبی است، اما معلوم نیست که در نظر گرفتن او به عنوان ۰۰۷ ایده‌ی خوبی باشد یا خیر. همچنین این گزینه که لینچ بعنوان معشوقه‌ی باند در فیلم باشد هم روی میز است.از طرفی تیم بازیگران بدون شخصی که نقش جیمز باند را بازی کند لنگ می‌ماند.

لینچ همانطور که می‌دانید به عنوان یک زن، قرار است نقش قدرتمندی را در فیلم بر عهده گیرد. اما در پشت صحنه نیز زن قدرتمندی حضور دارد: جدیدترین نویسنده‌ای که اخیرا به فیلم پیوسته است، فوب والر بریج (Phoebe Waller-Bridge)، سازنده‌ی سریال Fleabag و همچنین بازیگر آن است. والر بریج دومین نویسنده‌ی زن است که حدود ۶۰ سال در فرانچایز جیمز باند حضور داشته است.

در هر صورت اگر این خبر صحت داشته باشد، تغییر بزرگی در این فرانچایز مشهور و پرسابقه ایجاد خواهد شد اما سینما فارس اخبار تکمیلی در این رابطه را حتما پوشش خواهد داد.

منبع: Vox

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.