تولید فیلم The Invisible Man به کارگردانی سازنده Upgrade آغاز شد

16 July 2019 - 23:30

لی ونل (Leigh Whannell) در اکانت توئیتر خودش اعلام کرد تولید فیلم The Invisible Man «مرد نامرئی» محصول یونیورسال و بلوم‌هاوس آغاز شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این فیلم به کارگردانی لی ونل که قبلا فیلم‌های Upgrade «ارتقا» و Insidious: Chapter 3 «توطئه: قسمت سوم» را ساخته بازیگرانی از جمله الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، استورم رید (Storm Reid)، هریت دایر (Harriet Dyer) و آلدیس هاج (Aldis Hodge) حضور دارند. الیور جکسون کوهن (Oliver Jackson-Cohen) بازیگر سریال تحسین شده The Haunting of Hill House «تسخیرشدگی خانه هیل» نقش اصلی این فیلم را بازی خواهد کرد.

فیلم The Invisible Man داستان سسیلیا (با بازی ماس) را دنبال می‌کند که خبر خودکشی دوست‌پسر سوءاستفاده‌گرش به گوش او می‌رسد. او تلاش می‌کند زندگی بهتری را آغاز کند. اما وقتی به این شک می‌کند که معشوق سابقش شاید نمرده باشد، تصورش از واقعیت زیر سوال می‌رود.

این فیلم که ابتدا قرار بود بخشی از دارک یونیورس باشد، حالا به عنوان فیلمی مستقل به نویسندگی و کارگردانی ونل ساخته خواهد شد. این بازسازی جدید ریشه در ژانر وحشت دارد و بدون محدودیتی در بودجه، لحن یا رده سنی ساخته می‌شود. همچنین در این بازسازی شاهد تغییراتی در داستان فیلم اصلی هستیم تا طرفداران نسل جدید از آن راضی باشند.

فیلم The Invisible Man در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.