هری استایلز شاهزاده اریک The Little Mermaid خواهد بود

17 July 2019 - 10:00

هری استایلز (Harry Styles) جدیدترین بازیگری است که زیر دریا می‌رورد. این بازیگر و خواننده، نقش برجسته شاهزاده اریک را در بازسازی لایو اکشن The Little Mermaid بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

راب مارشال (Rob Marshall) کارگردان این فیلم در حال انتخاب بازیگران است و اخیرا هال بیلی (Halle Bailey) برای بازی در این فیلم در اختیار گرفته شده است. ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) و آکوافینا (Awkwafina) نیز در حال مذاکره برای حضور در دنیای دیزنی هستند.

اریک شاهزاده انسانی است که چشم آریل را می‌گیرد و این مار‌ ماهی، شاهزاده را از غرق شدن نجات داده و با جادوگر دریا، یورسولا، معامله می‌کند تا در ازای صدایش، به او پا دهد تا بتواند شاهزاده را عاشق خود کند. شاهزاده در جنگ نهایی علیه یورسولا، نقش مهمی دارد.

انتخاب استایلز و هیلی حاکی از این‌ است که استودیو قصد دارد موسیقی را مولفه اصلی بازسازی قرار دهد. شخصیت اریک در انیمیشن اصلی ۱۹۸۹، هیچ آهنگی نمی‌خواند.‌ هرچند در فیلم موزیکال Broadway در سال ۲۰۰۰، او چندین اجرا و دو سولو داشت.

استایلز عضو باند One Direction بود که سپس از این باند جدا و مستقل شد. او در فیلم Dunkirk ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) حضور یافت.

این بازیگر به دنبال بازی در پروژه جدیدی بوده و حتی برای بازی نقش الویس پریسلی نیز تست داد.

انیمیشن اصلی ۱۹۸۹ برنده اسکار بهترین آهنگ برای الن منکن (Allen Menken) شد. الن منکن آهنگ‌ جدیدی با ترانه‌هایی از لین-منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) برای این فیلم می‌سازد.

تولید این فیلم‌ برای اوایل سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.

مارک پلت (Marc Platt) که تجربه همکاری با مارشال در فیلم Mary Poppins Returns را دارد و تهیه‌کننده اجرایی بازسازی لایو اکشن Aladdin است، این فیلم را تولید می‌کند. مارشال و جان دولوکا (John DeLuca) تهیه‌کنندگان این فیلم‌ به همراه میراندا هستند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.