کارگردانی فیلم Space Jam 2 به مالکوم دی لی سپرده شد

17 July 2019 - 11:00

مالکوم دی لی (Malcolm D. Lee) به جای ترنس نانس (Terence Nance) کارگردانی فیلم Space Jam 2 «هرج‌ومرج فضایی ۲» محصول برادران وارنر را برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

خبرها حاکی از این هستند که جدایی نانس از این پروژه بدون دردسر بوده و این فیلمساز و استودیو فقط رویکرد متفاوتی برای ساخت Space Jam 2 داشته‌اند. نانس قبلا سریال Random Acts of Flyness محصول HBO را ساخته و کارگردانی فیلم مستقل The Oversimplification of Her Beauty را برعهده داشته است.

سابقه کاری لی در ژانر کمدی کاملا گویای همه‌چیز است و کارهای او کاملا با این فیلم که در آن شاهد حضور شخصیت‌های سریال انیمیشنی Looney Tunes «لونی تونز» هستیم همخوانی دارد. در سال ۲۰۱۷ فیلم Girls Trip «سفر دخترانه» لی در زمینه افتتاحیه و فروش کلی بهترین عملکرد را داشت و به سکوی پرتابی برای ستاره شدن تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) تبدیل شد. لی سال گذشته هم بهترین افتتاحیه و بهترین فروش کلی برای یک کمدی را با فیلم Night School تجربه کرد.

تهیه‌کنندگان Space Jam 2 رایان کوگلر (Ryan Coogler)، لبرون جیمز (LeBron James)، دانکن هندرسون (Duncan Henderson)، ماوریک کارتر (Maverick Carter)، جاستین لین (Justin Lin) و جمال هندرسون (Jamal Henderson) هستند.

به تازگی دان چیدل (Don Cheadle) هم در این فیلم ترکیبی لایو اکشن/ انیمیشن به لبرون جیمز پیوسته است.

فیلم Space Jam سال ۱۹۹۶ اکران شد و به فروش کلی ۲۳۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

فیلم Space Jam 2 در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.