نیکولای کاستر-والدو به انتقادات از Game of Thrones واکنش نشان داد

18 July 2019 - 09:00

پس از پخش فصل آخر سریال Game of Thrones در ماه مه (اردیبهشت)، سیلی از نظرها و انتقادات در فضای مجازی به راه افتاد و تعداد زیادی از بینندگان نارضایتی خود را از نحوی که داستان به سرانجام رسید، ابراز کردند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نیکولای کاستر-والدو (Nikolaj Coster-Waldau) که نقش شوالیه‌ای با عشقی نامشروع، جیمی لنیستر، را در فصل هشتم سریال ایفا می‌کرد، به همراه چند تن از بازیگران دیگر سریال در Nashville برای Con of Thrones، جایی که در مورد مسائل مختلف و قسمت آخر بدنام این سریال به بحث و گفت و گو پرداختند، حضور داشتند. او به طرز شگفت انگیزی (حداقل تا حدی) پذیرای انتقادات بود.

کاستر-والدو گفت:

ما خیلی خوش شانس هستیم که بخشی از برنامه‌ای بودیم که مردم بسیار به آن اهمیت می‌دادند و وقتی به چیزی که می‌خواستند نرسیدند، ناراحت شدند و این شگفت انگیزه و من عاشق آن و عاشق درخواستنامه‌ای هستم که آن‌ها برای نوشتن مجدد سریال جمع آوری کردند.

با این حال، این بازیگر دانمارکی اظهار کرد که برخی از انتقادات که مستقیما شورانرهای سریال یعنی دیوید بنیف (David Benioff) و دی.بی وایس (D.B. Weiss) را هدف قرار می‌داد، تا حدودی زیاده روی بود.

او توضیح داد:

تنها چیزی که برای هرکس که تصور یا فکر می‌کند که دو سازنده‌ی این سریال پرشورترین، بزرگ‌ترین و سرمایه گذارتر از بقیه نیستند و برای لحظه‌ای فکر کرده است که در ۱۰ سال گذشته راجع به نحوه‌ی به پایان رسیدن سریال فکر نکردند می‌خواهم بگویم، این است؛ احمقانه است. همچنین می‌دانم تعداد بسیاری از افرادی که در Game of Thrones کار می‌کردند، کامنت‌های زیادی را راجع به آن خواندند، حتی آن‌هایی که از خط قرمزها عبور کرده بودند! ما تمام تلاشمان را کردیم تا بهترین پایان برای سریال را رقم بزنیم.

چندی پیش نیز لینا هیدی (Lena Headey) خواستار مرگ بهتری برای شخصیت سرسی بود که می‌توانید در این صفحه راجع به آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

این سریال بر اساس کتاب محبوب (و همچنان ناتمام) نغمه‌ی آتش و یخ نوشته‌ی جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin)، داستان جدال و درگیری بر سر قدرت در پادشاهی گستره و خشن را با بازیگرانی همچون پیتر دینکلج (Peter Dinklage)، نیکولای کاستر والدو (Nikolaj Coster-Waldau)، لینا هیدی، امیلیا کلارک (Emilia Clarke)، کیت هرینگتون (Kit Harington)، سوفی ترنر (Sophie Turner) و میزی ویلیامز (Maisie Williams) را روایت می‌کند.

فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت، آخرین سفر ما به وستروس نبود، زیرا HBO در حال ساخت سریالی انشعابی (اسپین‌اف) از هزار سال قبل‌تر از وقایع بازی تاج و تخت است. نائومی واتس (Naomi Watts) و جاش وایت‌هاوس (Josh Whitehouse) در بین بازیگران مقدمه‌ی بی‌نام این سریال که قسمت نخست آن توسط اس جی کلارکسن (S.J. Clarkson) (کارگردان سریا‌ل‌هایی مانند The Defenders و Jessica Jones) کارگردانی خواهد شد، هستند.

منبع: کامینگ سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.