پیوستن لوک بریسی به اولیویا مان و جاستین تروکس در Violet

18 July 2019 - 13:00

هنرپیشه استرالیایی: لوک بریسی (Luke Bracey) در فیلم Violet در مقابل اولیویا مان (Olivia Munn) و جاستین تروکس (Justin Theroux) ظاهر خواهد شد. جاستین بیتمن (Justin Bateman) این فیلم را به عنوان نخستین تجربه کارگردانی خود، بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته خودش می‌سازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان فیلم در مورد یک تهیه‌کننده اجرایی فیلم است که رو به پیشرفت و شکوفایی است، که با توجه به صدایی که در سرش حرف می‌زند زندگی می‌کند، که به طور غیر منتظره ای متوجه می‌شود این صدا در مورد همه چیز دروغ می‌گفته است.

بیتمن به همراه مایکل جونز (Michael Jones)، این فیلم را برای کمپانی فیلم‌سازی خودش یعنی Section 5 می‌سازد. کاسیان الوز (Cassian Elwes) تهیه‌کننده اجرایی است. فیلم‌برداری پروژه هم چند هفته دیگر کلید خواهد خورد.

بریسی در درام جنگی Hacksaw Ridge (لبه تیغ) ساخته مل گیبسون (Mel Gibson) با آندرو گارفیلد (Andrew Garfield) هم‌بازی بوده است. اخیرا هم برای بازی در کنار اما رابرتز (Emma Roberts) در فیلم Holidate (هالیدیت) از شبکه نتفلیکس انتخاب شده است. و از جمله فیلم های دیگرش می‌توان به G. I. Joe: Retaliation (جی. آی. جو: انتقام)، The November Man (مرد ماه نوامبر)، و Point Break (نقطه فروپاشی) اشاره نمود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.