تریلر فیلم کمدی Playing With Fire: تبدیل جان سینای آتش‌نشان به پرستار بچه‌ها!

18 July 2019 - 14:00

پارامونت تریلر فیلم کمدی خانوادگی Playing with Fire «بازی با آتش» با بازی جان سینا (John Cena) را منتشر کرد. در این فیلم، سینا نقش یک آتش‌نشان عصبی را بازی می‌کند که باید با سخت‌ترین چالش زندگی خودش روبرو شود – پرستاری کردن از سه بچه که او و همکارانش آن‌ها را از میان آتش نجات داده‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این تریلر، سینا پس از نجات دادن بچه‌ها از آتشی سرکش متوجه می‌شود والدین آن‌ها در دسترس نیستند. حالا شخصیت مصمم سینا باید حین پرستاری کردن از این بچه‌ها، شغلش را هم به درستی انجام دهد. نتیجه این کار فجایعی احمقانه با حضور سینا و همکاران آتش‌نشان او با بازی کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key) و جان لگیزامو (John Leguizamo) است، که حین حوادث گوناگون ارتباط عاطفی بیشتری با این بچه‌ها برقرار می‌کنند.

با توجه به چند صحنه جالب در تریلر به نظر می‌آید زوئی با بازی فینلی رُز اسلیتر (Finley Rose Slater) توجه مخاطبان را به خودش جلب خواهد کرد.

در این فیلم همچنین شاهد حضور تایلر مین (Tyler Mane)، برایانا هیلدبرند (Brianna Hildebrand)، کریستین کانوری (Christian Convery) و جودی گریر (Judy Greer) هستیم. اندی فیکمن (Andy Fickman) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از دن ایون (Dan Ewen) و مت لیبرمن (Matt Lieberman) برعهده دارد.

فیلم Playing with Fire در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.