مارتین استار بازیگر فیلم Spider-Man: Far From Home با ICM قراردادی را امضا کرده است

18 July 2019 - 16:30

 

مارتین استار (Martin Starr) که اخیرا در فیلم  Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» از مارول و سونی نقش معلم پیتر پارکر (Peter Parker) یعنی آقای هرینگتون (Mr. Harrington) را بازی کرده است، قراردادی را با کمپانی ICM Partners امضا کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

مارتین استار کار بازیگری را در سریال تلویزیونی cult از جاد آپاتو (Judd Apatow) شروع کرده است. وی نقش بیل هاورچاک (Bill Haverchuck) را در کنار بازیگرانی مانند جیمز فرانکو (James Franco)، لیندا کاردلینی (Linda Cardellini)، بیزی فیلیپس (Busy Phillips) ست روگن (Seth Rogen) و بقیه بازی کرده است. از افتخارات دیگر او می‌توان به هنرنمایی در سریال Party Down و فیلم‌های This Is The End، Adventureland و Superbad اشاره کرد، همچنین اخیرا که در Spider-Man: Homecoming ظاهر شده است. در فیلم Spider-Man: Far From Home او در نقش آقای هرینگتون دانش آموزان را به یک سفر به دور قاره اروپا می‌برد. این فیلم از سونی چیزی حدود ۸۶۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش داشته است.

مارتین استار جدیدا در صحنه‌ی فیلم‌برداری سریال نامزد جایزه Emmy یعنی Silicon Valley از HBO ظاهر شده است. همچنین او فیلم Silver Lake را در سال ۲۰۱۸ تولید کرده است.

منبع:ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.