پیوستن الکساندرا دادریو به ایوانجلین لیلی و آیک بارینهولتز در فیلم Happy Life

18 July 2019 - 15:00

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، ستاره فیلم‌های San Andreas (سان آندریاس) و True Detective (کارآگاه واقعی): الکساندرا دادریو (Alexandra Daddrio) در کمدی Happy Life (زندگی شاد)، محصول کمپانی Highland Film Group، در مقابل ایوانجلین لیلی (Evangeline Lilly) و آیک بارینهولتز (Ike Barinholtz) نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم نخستین تجربه کارگردانی دیوید استاسن (David Stassen) (تهیه‌کننده فیلم‌های Mindy Project و Blockers) را به تصویر می‌کشد. فیلم‌نامه را هم خود استاسن می‌نویسد. داستان فیلم در مورد زنی به نام آلیسون بک (با بازی لیلی) است که به تازگی مادر شده است. او به شوهر معتاد به کار خود: الی (با بازی بارینهولتز) مشکوک می‌شود که مبادا با یک چهره معروف اینستاگرامی (با بازی دادریو) سر و سری داشته باشد. همان‌طورکه در تلاش است تا با تصمیمات زندگی‌اش کنار بیاید، اشتباه پشت اشتباه او را به آغوش مرد جوان تری می‌کشاند، و به همین ترتیب از شخصیت مادرانه کامل و مسئول خودش دور و دورتر می‌شود. تولید پروژه در ماه سپتامبر کلید می‌خورد.

در آینده می‌توانیم شاهد نقش‌آفرینی دادریو در مقابل گینیفر گودوین (Ginnifer Goodwin) و لوسی لیو (Lucy Liu) در سریال Why Women Kill (چرا زنان می‌کشند) از شبکه CBS که در فصل پاییز اکران می‌شود، باشیم. او هم‌چنین در تریلر We Summon the Darkness (ما تاریکی را احضار می‌کنیم) ساخته مارس میر (Marc Meyer) در مقابل جانی ناکسویل (Johny Knoxville) بازی کرده است. به‌علاوه در کمدی رمانتیک Can You Keep a Secret (می‌توانی رازی را نگه داری) که السی دوران (Elsie Duran) به اقتباس از رمانی نوشته سوفی کینسلا (Sophie Kinsella) آن را می‌سازد، بازی خواهد کرد و تهیه‌کننده اجرایی آن هم خواهد بود. او در فیلم‌های San Andreas و Baywatch (گارد ساحلی) نیز در مقابل دواین جانسون (Dwayne Johnson) بازی کرده است.

استاسن و بارینهولتز در کنار آندرو رابینسون (Andrew Robinson) و کمپانی Aperture Media Productions از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. فروش بین‌المللی فیلم را کمپانی Highland Film و فروش فیلم در آمریکا را کمپانی UTA Independent Film Group مدیریت می‌کنند. از جمله فیلم‌های دیگری که کمپانی Highland Film Group فروششان را بر عهده گرفته است عبارت‌اند از: Jiu Jitsu (جوجیتسو) با بازی نیکولاس کیج (Nicolas Cage)، فیلم Persephone (پرسفونه) با حضور ماری-لوییس پارکر (Mary-Louise Parker) و بریانا هیلدبراند  (Brianna Hildebrand)، فیلم Becky (بکی) با هنرمندی کوین جیمز (Kevin James) و لولو ویلسون (Lulu Wilson)، فیلم Trauma Center (مرکز تروما) با بازی بروس ویلیز (Bruce Willis)، و فیلم  Axis Sally (اکسیس سالی) ساخته مایکل پالیش (Michael Polish) و با بازی آل پاچینو (Al Pacino) و هنرمندان بسیار دیگر.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.