مذاکرات دیزنی با خاویر باردم برای پیوستن به بازسازی The Little Mermaid

18 July 2019 - 15:30

خاویر باردم (Javier Bardem) بازیگر برنده اسکار در حال مذاکره با دیزنی برای پیوستن به بازسازی لایو اکشن The Little Mermaid «پری دریایی کوچولو» است. او قرار است نقش شاه ترایتون پدر آریل را بازی کند. هلی بیلی (Halle Bailey) برای بازی در نقش اصلی فیلم یعنی آریل انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هری استایلز (Harry Styles) نیز در حال مذاکره برای بازی در نقش شاهزاده اریک است. بازیگرانی که حضور آن‌ها در این فیلم تایید شده شامل ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) در نقش اورسلا، آکوافینا (Awkwafina) در نقش اسکاتل و جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) در نقش فلاندر هستند.

راب مارشال (Rob Marshall) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید مگی (David Magee) برعهده دارد. مارشال، مارک پلت (Marc Platt)، لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) و جان دلوکا (John DeLuca) تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند. آلن منکن (Alan Menken) ترانه‌سرای انیمیشن اصلی دوباره برای نوشتن ترانه‌های این بازسازی برخواهد گشت.

باردم که سال ۲۰۰۷ اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم No Country for Old Men «جایی برای پیرمردها نیست» ساخته برادران کوئن (Coen brothers) برد، در فیلم Dune «تل‌ماسه» ساخته دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) نیز حضور خواهد داشت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.