صحبت‌های تیم میلر کارگردان Terminator: Dark Fate درباره ترمیناتورهای جدید فیلم

18 July 2019 - 16:00

تیم میلر (Tim Miller) کارگردان فیلم Terminator: Dark Fate «نابودگر: سرنوشت تاریک» طی مصاحبه‌ای، جزئیات بیشتری درباره تفاوت‌های شخصیت‌های مکنزی دیویس (Mackenzie Davis) و گابریل لونا (Gabriel Luna) افشا کرد. دیویس نقش گریس که ترکیبی از ماشین و انسان است را بازی می‌کند و لونا نقش نابودگر پیشرفته را بازی خواهد کرد که هیچ چیزی مانع تلاش او برای کشتن شخصیت دنی با بازی ناتالیا ریس (Natalia Reyes) نمی‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

میلر درباره این دو شخصیت جدید گفته است:

این آینده جدید به دلیل کاری که سارا در پایان Terminator 2 «نابودگر ۲» انجام داد به وجود اومده، حالا اوضاع بدتر از همیشه هست، و این فرصتی به وجود آورده تا از این شخصیت‌های جدید استفاده کنیم. گابریل از چیزی اومده که شبیه اسکای‌نت هست، اما اسکای‌نت نیست. و مکنزی از جایی اومده که کایل ریس و جنبش مقاومت اومده بودن. من سعی کردم گابریل در عین اینکه ساده و قابل باور باشه جذاب هم باشه: به نظرم سلاح‌ها و قابلیت‌های جدید اون کاملا با دوران ما مطابقت دارن اما اون‌قدر مسخره نیستن که فقط حاصل جلوه‌های ویژه باشن. شخصیت مکنزی هم همین‌طوره – من داستان سرگذشت اون رو خیلی دوست دارم. اوایل کار روی فیلم جو ابرکرامبی این ایده رو داد که اون یک سرباز از آینده باشه، اما تبدیل شدن به چنین سربازی سختی‌های خودشو داره. اونا اولین کسانی هستن که میمیرن، اونا پیاده نظامی هستن که از بشریت محافظت میکنن، و آمادگی او برای فدا شدن خیلی برای شخصیت اون جالبه.

میلر همچنین درباره شخصیت نمادین T-800 با بازی آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) گفته باید انتظار نسخه کاملا متفاوتی از چیزی که قبلا از او دیده‌ایم را داشته باشیم.

فیلم Terminator: Dark Fate که دنباله مستقیمی برای The Terminator «نابودگر» و Terminator 2: Judgement Day «نابودگر ۲: روز داوری» است تمام فیلم‌های دیگر این فرنچایز را نادیده خواهد گرفت و چندین دهه بعد از آن دو فیلم آغاز می‌شود، زمانی که نوع جدیدی از نابودگر برای نابود کردن یک هدف جدید به زمین فرستاده شده است. این گروه از قهرمانان طی این مسیر با سارا کانر و نابودگر اصلی روبرو می‌شوند.

علاوه بر شوارتزنگر که مثل همیشه در نقش سابق خودش برخواهد گشت، لیندا همیلتون (Linda Hamilton) هم پس از تقریبا ۳۰ سال دوباره نقش سارا کانر را بازی خواهد کرد. جیمز کامرون (James Cameron) نویسنده و کارگردان دو فیلم اول فرنچایز و همچنین دو فیلم Titanic «تایتانیک» و Avatar «آواتار» دوباره تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

فیلم Terminator: Dark Fate در تاریخ ۱ نوامبر‌ (۱۰ آبان) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.