شایعه: جزئیات بیشتر در مورد داستان Thor: Ragnarok منتشر شد

6 October 2016 - 09:01

با عنوانی مانند Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک»، این سوال مطرح می‌شود که آیا دنباله سوم فیلم‌های ثور، داستان کامیک‌ها را در مورد نابودی آزگارد به نمایش می‌گذارد یا نه. ولی دخالت هالک در داستان، تنها اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند، چرا که از قبل مشخص شده‌اشت که «سیاره هالک» به نوعی بر روی داستان تاثیر خواهد گذاشت. لباس مشهور گلادیاتوری هالک قبلا معرفی شده‌است و همچنین می‌دانیم که شخصیت سورتور نیز در این فیلم حضور دارد که باعث می‌شود نیازی به تکه سوم پازل برای تکمیل داستان به وجود بیاید. در نتیجه حضور شخصیت‌هایی مانند گرندمستر با بازی جف گلدبلام (Jeff Goldblum)، هِلا با بازی کیت بلنشت (Cate Blanchett)، اسکورج با بازی کارل اوربان (Karl Urban) و والکری با بازی تسا تامپسون (Tessa Thompson) را شاهد خواهیم بود که نقش آنها در داستان هنوز به صورت مخفی باقی مانده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

در حالی که می‌دانیم وظیفه هلا در داستان به عنوان نقش منفی اصلی، اشغال ازگارد و تبعید ثور خواهد بود، ولی ماموریت سه نقش دیگر معرفی شده در بالا هنوز نامشخص است. اگر جدیدترین شایعه منتشر شده در مورد داستان صحت داشته‌باشد، طرفداران می‌توانند درک بهتری از نقش هرکدام از شخصیت‌ها داشته‌باشند.

Schmoes Know، در گزارشی اعلام کرده‌است که از نقش گرندمستر، اسکورج و والکری در داستان اطلاع دارد و همچنین می‌داند که چرا عنوان فیلم رگناروک خواهد بود. نقش گرندمستر برای کسانی که با او در کامیک‌ها آشنا هستند غافل‌گیر کننده نخواهد بود ولی گزارشات نشان می‌دهد این موضوع در مورد اسکورج صحت نخواهد داشت. همچنین نکات کوچک جالبی نیز در مورد داستان وجود دارد که می‌توانید در زیر آنها را مشاهده کنید:

در فیلم رگناروک، ثور و هالک باید بتواند با مبارزه در آرنا (زمین‌های مبارزه) راه رهایی را پیدا کنند. این آرناها توسط گرندمستر اداره می‌شوند که در کنار خود عامل اجرایی قدرتمندی به نام اسکورج دارد که در روند داستان تاثیری بسیار مهم خواهد داشت. در حال مبارزه در آرنا، ثور با یک والکری (نوعی نژاد فضای) زیبا مواجه می‌شود که یکی از رقیبان او در زمین مبارزه است. آنها راهی برای جلب اعتماد و احترام یکدیگر به دست می‌آورند و نقشه‌ای برای فرار از این سیاره می‌کشند. به طوری نامشخص، اسکورج دچار تغییر ماهیت شده و برای فرار به آنها کمک می‌کند. نحوه به وقوع پیوستن این اتفاق هنوز نامشخص است.

thor-ragnarok-logo-characters

اولین نکته این خواهد بود که رگناروک، نام سیاره‌ای است که مسابقات تحت اداره گرندمستر در آن جریان دارند. این موضوع به طور قطع یک برداشت متفاوت از کامیک‌ها است و این سوال را به وجود می‌آورد که چه کسری از فیلم در این سیاره جریان خواهد داشت. حتی اگر این موضوع صحت داشته باشد، کماکان باید شاهد به نمایش درآمدن بخشی از نابودی آزگارد توسط هلا باشیم، وگرنه عجیب است که عنوان فیلم، نام یک سیاره باشد. همکاری اسکورج با گرند مستر قبل از تغییرش نیز مسئله جالبی است، چرا که در کامیک‌ها او در کنار هلا، در نابودی آزگارد نقشی مهم دارد.

در مورد قهرمانان نیز شیوه بیان این گزارش جالب توجه است. به نظر می‌رسد تنها ثور و والکری موفق به فرار از این سیاره می‌شوند و هالک به طور عجیبی از این سفر باز می‌ماند. از آنجایی که رافلو (Ruffalo) مدت زمان زیادی را در صحنه فیلم‌برداری نگذرانده‌است، آیا امکان دارد که فیلم بیشتر در مور زوج ثور و والکری باشد تا در مورد ثور و هالک؟ به طور قطع این موضوع غافل‌گیر کننده است، چرا که باعث می‌شود فکر کنیم که اتفاقاتی در این فیلم بین این دو انتقام‌جو به وجود می‌آید و باعث جدایی آنها می‌شود. چیزی که بیشتر احتمال وقوع آن را می‌دادیم فرار همزمان ثور، والکری و هالک از رگناروک و مقابله با نقشه شیطانی هلا بود. البته این نظریه تنها یک شایعه است ولی امکان وقوع آن دور از ذهن نیست. برای دسترسی به اخبار بیشتر در مورد این فیلم، اینجا را کلیک کنید.

Thor: Ragnarok در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.