حضور دامسون آیدریس در مقابل آنتونی مکی در Outside the Wire از شبکه نتفلیکس

18 July 2019 - 18:30

دامسون آیدریس (Damson Idris)، که هم‌اکنون مشغول بازی در سریال درام Snowfall (بارش برف) از شبکه FX می‌باشد، برای بازی در کنار آنتونی مکی (Anthony Mackie) در فیلم اکشن علمی-تخیلی Outside the Wire از شبکه نتفلیکس انتخاب شده است. هنرپیشه بریتانیایی: امیلی بیچام (Emily Beecham) هم برای حضور در یک نقش مکمل در این فیلم قرارداد بسته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مایکل هفستروم (Mikeal Hafstrom) این فیلم را کارگردانی می‌کند. داستان فیلم در زمان آینده رخ می‌دهد، و در مورد خلبانی است که به یک منطقه شدیداً نظامی فرستاده می‌شود، جایی که خود را مشغول کار برای یک افسر ماشینی و روبات گونه می‌یابد؛ این افسر موظف است که جای یک دستگاه مربوط به روز رستاخیز را قبل از این‌که به دست یاغی ها بیفتد، پیدا کند.

راب یسکامب (Rob Yescombe) و رووان آتهیل (Rowan Athale) فیلم‌نامه را نوشته‌اند. این فیلم را مکی و برایان کاوانا-جونز (Brian Kavanaugh-Jones) برای کمپانی Automatik، بن پو (Ben Pugh) و اریکا استینبرگ (Erica Steinberg) برای کمپانی ۴۲، و جیسون اسپایر (Jason Spire) برای کمپانی Inspire Entertainment می‌سازند. جاش هورسفیلد (Josh Horsefield)، فرد برگر (Fred Berger)، روری آیکن (Rory Aiken)، و دیوید وی. لی (David V. Lee) هم تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه هستند.

تولید پروژه تابستان امسال کلید می‌خورد.

آیدریس در درام مورد انتظار Farming (کشاورزی) به کارگردانی آدوال آکینوی-آگباجه (Adewale Akinnuoye-Agbaje) در مقابل بازیگرانی هم‌چون کیت بکینسیل (Kate Beckinsale)، گوگا باتا-را (Guga Mbatha-Raw)، و آکینوی-آگباجه بازی خواهد کرد. این فیلم که در ماه اکتبر اکران خواهد شد، بر اساس تجربه واقعی آکینوی-آگباجه از کار کشاورزی ساخته می‌شود، ‘Farming’ اصطلاحی بود که در دهه ۶۰ استفاده می‌شد و یادآور آن دسته از مهاجران نیجریه‌ای بود که به بریتانیا می‌آمدند تا بچه‌هایشان را برای خدمت به خانواده‌های سفیدپوست فقیر طبقه کارگر تربیت کنند، تا بتوانند موقعیت بهتری را برای خودشان فراهم کنند. فیلم‌های دیگر آیدریس عبارت‌اند از: Megan Leavey (مگان لیوی)، The Commuter (مسافر)، و Black Mirror (آینه سیاه).

بیچام در ۷۲امین جشنواره فیلم کن، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم Little Joe (جو کوچولو) شد. و در سریال Into the Badlands (به درون زمین‌های بایر) از شبکه AMC هم حضور داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.