همکاری کمپانی تمپل هیل و تری وست برای تولید فیلم ICBM به کارگردانی کولم مک‌کارتی

18 July 2019 - 19:30

کمپانی‌های Temple Hill Entertainment و ۳۰WEST برای تولید تریلر پرحادثه ICBM، بر اساس فیلم‌نامه‌ای از متیو مکینرنی-لاکومب (Matthew McInerney-Lacombe) با یکدیگر همکاری می‌کنند. کارگردان فیلم‌های The Girl With All the Gifts (دختری با همه هدایا) و Peaky Blinders (پیکی بلایندرز): کولم مک‌کارتی (Colm McCarthy) برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است. تأمین بودجه فیلم بر عهده کمپانی ۳۰WEST است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مارتی بوون (Marty Bowen)، ایساک کلاسنر (Isaac Klausner)، و جان فیچر (John Fischer) از طرف کمپانی Temple Hill، به همراه کامیل گاتین (Camille Gatin) و کمپانی ۳۰WEST از تهیه‌کنندگان پروژه هستند.

داستان فیلم در مورد خانواده گسترده‌ای است که در شهر Seatle پراکنده می‌شوند. آن‌ها در مواجهه با آتش باران‌ها، حوادثی ناگفتنی، و عکس‌العمل‌های سازمان نیافته دولتی؛ به هم کمک می‌کنند تا از یک حمله هسته‌ای جان سالم به در ببرند. در مواجهه با این آشفتگی، شاهد فروپاشی ساختارهای اجتماعی، و به دنبال آن قدرت روحیه بشر هستیم، همان‌طور که شهروندان با همکاری یکدیگر تلاش می‌کنند تا انسانیت و تمدنشان را حفظ کنند.

از جمله کارهای دیگر مک‌کارتی می‌توان به ساخت اپیزود Black Mirror (آینه سیاه)، Black Museum (موزه سیاه)، و ساختن پایلوتی برای سریال Krypton (کریپتون) اشاره کرد.

مکینرنی-لاکومب فیلم‌نامه تریلر سیاسی زن-محورش تحت عنوان Spring Offensive را به شبکه Fox فروخت، و قرار شد که مت ریوز (Matt Reeves) آن را کارگردانی کند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.