آخرین تریلر IT Chapter Two | پنی‌وایز مقابل بازنده‌ها؛ راند دوم

18 July 2019 - 22:00

تریلر رسمی فیلم IT Chapter Two منتشر شده است. دو سال از سری اول فیلم موفق It می‌گذرد که به رنسانس کنونی نوشته‌های استفان کینگ کمک کرده است. و حالا با اکران Pet Sematary و موفقیت نسبی آن، اقتباس دیگری از کینگ، It Chapter Two ساخته شده و امسال نوامبر دنباله The Shining، فیلم Doctor Sleep اکران می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اندی موسکیتی (Andy Muschietti) این فیلم را کارگردانی کرده و گری دوبرمن (Gary Dauberman) آن را نوشته که بیست سال بعد از فیلم قبلی را نشان می‌دهد و پنی‌وایز (با بازی بیل اشگراد) دوباره شروع به کشتن شهروندان دری کرده است. در نتیجه، اعضای کلاب بازنده‌ها که بیشترشان از این شهر رفته‌اند، مجبور می‌شوند مجددا دور هم جمع شوند و با شیاطین گذشته مقابله کنند و این موجود را یکبار برای همیشه بکشند.

بعد از انتشار دیروز پوستر جدید فیلم، ویدئویی از فیلم در طول مراسم کامیک‌کان اسکردیگو، برادران وارنر امروز تریلر کاملی از فیلم منتشر کرده است.

براساس گفته‌ها، این آخرین تریلر فیلم است. در این ویدئو پنی‌وایز قادر است خاطرات فراموش شده کلوب بازنده‌ها را یادشان آورد. تنها کسی که سال‌ها روی تاریخ پنی‌وایز مطالعه کرده، مایک هانلون (با بازی عیسی مصطفی) است و به مصرف مواد رو آورده است. از اینجا به بعد، تریلر نگاهی بر وحشتی دارد که در انتظار بازنده‌ها مانند بورلی (با بازی جسیکا چستین) است که از خانه قدیمی‌اش بازدید می‌کند و بیل (با بازی جیمز مک‌آوی) سعی دارد بچه‌ای را از دست پنی‌وایز در کارناوال نجات دهد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.