Marv Films کارگردان Stan & Ollie را به خدمت گرفت

19 July 2019 - 09:00

جان اس برد (Jon S. Baird) کارگردان فیلم Stan & Ollie به فیلمی از شرکت Marv Films پیوست. گمان می‌رود که او برای نوشتن فیلمی از مجموعه‌ی Kingsman استخدام شده باشد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کارگردان فیلم Stan & Ollie، جان اس برد، به عنوان یکی از نویسندگان و کارگردان فیلمی بدون عنوان، توسط Marv Films استخدام شد. او به تازگی از کارگردانی فیلمی با نقش آفرینی ستارگانی چون مل گیبسن (Mel Gibson) و شایا لاباف (Shia LaBeouf) با نام Rothchild کناره گیری کرد.

کمپانی انگلیسی Marv Films که موسس آن متیو ون (Matthew Vaughn) است و با مجموعه فیلم‌های Kingsman و Kick-Ass شناخته می‌شود، تایید کرد که برد را برای فیلمی با عنوان نامشخص استخدام کرده است اما جزئیات بیشتری درباره‌ی فیلم، در این وهله فاش نکرد.

شایعات بر این اساس است که برد در راستای هدایت قسمت سوم عنوان Kingsman (پروژه‌ای که همچنان بی‌نام است) به خدمت گرفته شده است. با توجه به اینکه دو فیلم قبلی این مجموعه را ون کارگردانی کرده، با این حال صحبت‌ها در مورد این پروژه بسیار اندک است و به طور دقیق کارگردان آن مشخص نیست.

تنها دو ماه از انتخاب برد برای کارگردانی فیلم Rothchild می‌گذرد؛ در آن زمان درگیر شدن گیبسن بر سر مسئله‌ای راجع به فیلمی که در مورد خانواده‌ی ثروتمند یهودی بود، موجب تبدیل شدن این قضیه به بحث داغی در فضای مجازی شد، اما این مسئله دلیل محکمی برای تغییر در تصمیم برد و جدا شدن از پروژه نیست. مسئول فروش فیلم یعنی شرکت HanWay توضیحی برای چرایی این ماجرا، ارائه نکرده است.

تهیه کننده و کارگردان، ون، در حال حاضر در حال انجام مراحل پس از تولید مقدمه‌ی مجموعه فیلم‌های Kingsman یعنی The King’s Man است؛ پیش از این او به ساختن فیلم‌های مقدمه و Kingsman 3، پشت به پشت یکدیگر ابراز علاقه کرده بود. با توجه به این برنامه‌ی زمانی و اینکه برد فیلم Rothchild را برای پروژه‌ای از Marv ترک کرده است، به احتمال زیاد، دلیل آن هدایت و کارگردانی قسمت سوم کیگزمن خواهد بود.

Kingsman: The Golden Circle، با نقش آفرینی کالین فرث (Colin Firth) و تارون اجرتن (Taron Egerton)، برای FOX در سال ۲۰۱۷ با بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروش در گیشه‌ی جهانی به کار خود پایان داد.

برد در سال ۲۰۱۸ کمدی بر اساس واقعیت Stan & Ollie را در مورد زوج استن لورل (Stan Laurel) و الیور هاردی (Oliver Hardy) ساخت که موفق به نامزدی در BAFTA و Golden Globe شد. او پیش‌تر کمدی جنایی Filth با بازی جیمز مک آوی (James McAvoy) و جیمی بل (Jamie Bell)، فیلمی کاملا متفاوت با فضای فیلمسازی ون، را کارگردانی کرده بود.

The King’s Man، به کاوش در ریشه‌ها و نحوه‎ی پیدایش تشکیلات جاسوسی Kingsman خواهد پرداخت. این فیلم ساخته‌ی دیزنی/فاکس در اوایل ۲۰۲۰ اکران خواهد شد و ستارگانی از قبیل رالف فاینز (Ralph Fiennes)، آرون تیلور جانسن (Aaron Taylor-Johnson)، جما ارترتن (Gemma Arterton)، استنلی توچی (Stanley Tucci) و هریس دیکنسن (Harris Dickinson) در آن نقش آفرینی خواهند کرد. روز سه شنبه تریلر اول آن منتشر که می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

Marv در حال توسعه‌ی پروژه‌هایی است که شامل راه اندازی مجدد و ریبوت فیلم Kick-Ass، فیلم Hit-Girl و فیلم Statesman می شوند. همجنین بر روی سریال تلویزیونی Kingsman هم در حال انجام کارهایی است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.