ابراز علاقه‌ی کارگردان It Chapter Two برای بازسازی فیلم The Howling

20 July 2019 - 21:30

کارگردان فیلم It Chapter Two، اندی موشیتی (Andy Muschietti)، در بخش ScareDiego در کامیک کان علاقه‌ی خود را برای بازسازی فیلم The Howling ابراز کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نزدیک به پایان شب گذشته در نشست New Line و فیلم It Chapter Two، یکی از طرفداران حاضر در جمعیت از اندی موشیتی، بازیگر و کارگردان، راجع به اینکه کدام فیلم ترسناک را دوست دارد تا بازسازی کند و به کدام عنوان هرگز دست نخواهد زد، پرسید.

جیمز رانسون (James Ransone) گفت:

به نظر من با بازسازی The Shining، استیون کینگ ناراحت خواهد شد.

جسیکا چستین (Jessica Chastain) با اشاره کردن به اینکه یک فیلم کلاسیک نباید بازسازی شود، گفت:

اثری مثل Rosemary’s Baby. وقتی چیزی از چشم انداز شگفت انگیز یک کارگردان سرچشمه می‌گیرد و آن‌ها به شیوه‌ی خودشان داستانی را تعریف می‌کنند، من نمی‌توانم بازسازی آن را تصور کنم.

با این حال اگر موشیتی قرار باشد فیلم ترسناک دیگری بعد از رمان It نوشته‌ی استیون کینگ را بازسازی کند، فیلم The Howling ساخته‌ی سال ۱۹۸۱ خواهد بود.

بیل هدر (Bill Hader) خطاب به موشیتی گفت:

اگر The Howling را تو بازسازی کنی، عالی خواهد شد.

این حرف هدر باعث خوشحالی جمعیت شد.

The Howling ساخته‌ی جو دانته (Joe Dante)، راجع به گوینده‌ی خبر خانمی در تلویزیون است، که پس از برخوردی خطرناک و نزدیک به مرگ با یک قاتل سریالی، به استراحتگاهی در کوهستانی دور دست فرستاده می‌شود؛ غافل از اینکه ساکنان آن منطقه چیزی نیستند که نشان می‌دهند.

با اینکه کمپانی Warner Bros. سه فیلم از DC Comics، جوکر (The Joker)، پرندگان شکاری (Birds of Prey) و Wonder Woman 1984، در سال آینده دارد که بحث روزمره طرفداران است ولی تصمیم گرفتند در کامیک کان سن دیگو امسال حضور نداشته باشند و فقط برای معرفی دنباله‌ی پرفروش‌ترین فیلم ترسناکشان یعنی It با ۷۰۰/۳ میلیون دلار فروش، حضور داشته باشند. نه تیزری از Conjuring 3، نه کلیپی از Doctor Sleep (که فیلمی ساخته‌ی وارنر است و New Line در آن نقشی ندارد)؛ تمام زمان یک ساعت و پنجاه دقیقه‌ای به It: Chapter Two، بازیگرانش و کنان اوبراین (Conan O’Brien)، کمدین معروف، که میزبان این پانل بود اختصاص یافت. دو سال پیش که New Line، پنل ScareDiego را به راه انداخت، تیزری از فیلم The Nun منتشر و It را به طرفداران که تا آن زمان تنها یک تریلر از آن در سینما کان دیده بودند، با دو کلیپ و یک تریلر معرفی کرد. همچنین یک تکه‌ی کامل از فیلم Annabelle: Creation را به نمایش گذاشت. علاوه بر آن در اطراف راهرو‌ی تالار سخنرانی گروهی با پوشیدن بارانی‌های زرد و گرفتن بادکنک قرمزی در دست (برای معرفی فیلم It) به صورت پراکنده حضور داشتند. در آنجا یک عروسک Annabelle هم قرار داده شده بود.

اوبراین در اول نشست، تاکید کرد که تمام جلسه بدون اسپویلر خواهد بود، به آن معنی که اجازه‌ی استفاده از تلفن همراه در سالن به حاضرین داده نمی‌شد. همه چیز به ایستادن خلاصه می‌شد و اوبراین در مورد مشکل به خصوصی که داشت شوخی می‌کرد و می‌گفت اگر کسی خارج از سالن از آن مشکل بویی ببرد به آن معنی است که یک نفر درون سالن چرخه‌ی اعتماد را شکسته است. اما او شوخی نمی‌کرد؛ سطح امنیتی سالن به حدی بالا بود که نیروی امنیتی به محض مشاهده‌ی خبرنگاران در حال استفاده از لپ تاپ و یا حتی ضبط صدا به شدت برخورد می‌کرد.

خبرنگار ددلاین درباره‌ی این موضوع گفت:

چنین مسائل عجیب و غریبی در حالی وجود داشت که این کامیک کان است و هر رسانه و وبلاگ طرفداری، همیشه در حال نوشتن و پوشش دادن پانل‌های مختلف است. تمام این‌ها تلاش استودیو برای جلوگیری و ساخت محیطی خالی از اسپویلر است. اما آن جا کامیک کان است و در عصر شبکه‌های اجتماعی قرار داریم. در کامیک کان ۲۰۱۵ وقتی وارنر تریلری از Suicide Squad در سالن H منتشر کرد، تعدادی از شرکت کننده‌ها به صورت مخفی آن را در یوتیوب منتشر کردند و وارنر هیچ حق انتخابی نداشت جز اینکه تریلر کامل را منتشر کند. وضعیت مشابه‌ای در همان سال برای FOX در مورد فیلم Deadpool پیش آمد.

کلیپی که برای مخاطبان به نمایش درآمد، شامل تجدید دیدار باشگاه بازندگان این بار در بزرگسالی و در رستورانی چینی، صحنه‌ای از بیل دنبرو (James McAvoy) که برای نجات کودکی به خانه‌ی شیشه‌ای واقع در کارناوال رفته است و توسط پنی وایز شکنجه ذهنی می‌شود و بازگشتن گروه به خانه‌ی تسخیر شده‌ی دلقک، بود. تمام این صحنه‌ها جدید بودند و چیزی از سینما کان به صورت مجدد پخش نشد. در آن کنفرانس که در ماه آوریل برگذار شد، صحنه‌ای شگفت انگیز از بورلی مارش بزرگسال (چستین) که به آپارتمان کودکیش بازگشته، خاطراتی را مرور می‌کند و ناگهان با موجودی رو به رو می‌شود، به نمایش گذاشته شد.

وقتی قسمت اول فیلم It در مورد کودکی و معصومیت بود، موشیتی گفت که فیلم بعدی در مورد تروما (آسیب روحی و روانی) خواهد بود. مک آوی در مورد شخصیتش گفت که او با آسیب روحی و روانی اتفاقی که در فیلم اول برایش رخ داد، دست و پنجه نرم می‌کند. به نظر می‌رسد که بازیگران برای تحقیق در مورد نقش‌هایشان فقط به فیلم نخست به عنوان بهترین نسخه تحقیق برای آماده کردن خود، بسنده کرده باشند.

It Chapter Two در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) اکران خواهد شد. قسمت اول این فیلم یک روز پس از روز کارگر که به عنوان منطقه‌ی مرگ از نظر فروش فیلم‌ها شناخته می‌شود اکران شد و این روز را به روزی پرسود و پرمنفعت برای خود در گیشه‌ی خانگی تبدیل کرد و تبدیل به بهترین فروش افتتاحیه در اول پاییز (سپتامبر و اکتبر) با رقم ۱۲۳/۴ میلیون دلار شد.

منبع ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.