سونی فیلمی درباره‌ی کرک فرانکلین خواهد ساخت

19 July 2019 - 15:30

 

سونی مشغول به ساخت فیلم زندگی‌نامه‌ای جدیدی درباره‌ی خواننده‌‌‌‌ی مشهور در سبک gospel به‌نام کرک فرانکلین (Kirk Franklin) است. این فیلم توسط دوون فرانکلین (DeVon Franklin) و بوسیله‌ی Franklin Entertainment تولید می‌شود. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

برایان ایوی کارگردان فیلم The Drop Box فیلم‌نامه را می‌نویسد و داستان فیلم یک هنرمند را که از ۱۴ سالگی برنده‌ی جایزه‌ی گرمی شده است، دنبال می‌کند که وی بسیار فروتن و ارزشمند است و قصد دارد چهره‌ی موسیقی gospel را تغییر دهد و در این راه، نبردهایی با موانع سر راه خواهد داشت.

فرانکلین که به عنوان پادشاه سبک موسیقی gospel خوانده می‌شود، اولین آلبوم خودش را در سال ۱۹۹۳ به‌نام Kirk Franklin & The Family منتشر کرد که حدود ۱ میلیون نسخه از آن به فروش رسید. این اولین آلبوم در این سبک است که انقدر پیشرفت داشته است. Kirk Franklin & The Family به مدت ۴۲ هفته شماره یک آلبوم‌های برتر در سبک gospel در بیلبورد بود. همچنین از او آلبوم‌های فوق‌العاده‌ای به نام  Looking for You، Revolution، Hosanna، Stomp، Wanna Be Happy نیز منتشر شده است.

با انتشار آخرین آلبومش یعنی Long Live Love، فرانکلین تبدیل به اولین خواننده‌ای شد که توانست در تمام ۵ جدول بیلبورد در این سبک، اول باشد.

زهرا فیلیپس (Zahra Phillips) قرار است از طرف ranklin Entertainment بر پروژه نظارت داشته باشد. آندره جیانتی (Andrea Giannetti) و مایا ایره (Maia Eyre) هم در همین زمینه با استودیو همکاری می‌کنند.

دوون فرانکلین تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های مذهبی، مدیر عامل شرکت Franklin Entertainment نیز است. فیلم الهام‌ بخش Breakthrough با بازی کریسی متز (Chrissy Metz) توسط همین شرکت تولید شده است. همچنین سونی فیلم‌های The Star و Miracles from Heaven نیز تولید کرده است.

لیوی فیلم Emanuel که مستندی درباره‌ی تیراندازی کلیسای چارلستون است را نوشته است، و کارگردانی نیز کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.