اولین تریلر فیلم موزیکال Cats با بازی تیلور سوئیفت منتشر شد

19 July 2019 - 12:30

یونیورسال اولین تریلر فیلم موزیکال Cats «گربه‌ها» که اقتباسی از یک نمایش در برادوی است را منتشر کرد. تام هوپر (Tom Hooper) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این تریلر حداقل یک سوال که در ذهن طرفداران این نمایش شکل گرفته بود را پاسخ داد: اینکه سازندگان چطور انسان‌ها را به گربه‌های واقع‌گرایانه تبدیل خواهند کرد؟ پاسخ: با گریم‌های بسیار پیچیده و لباس‌های شیک که گویا کاملا با پوست بازیگران و خزهای دیجیتالی ترکیب شده‌اند.

بازیگران این فیلم ایان مک‌کلن (Ian McKellen)، ادریس البا (Idris Elba)، تیلور سوئیفت (Taylor Swift)، جنیفر هادسن (Jennifer Hudson)، ربل ویلسون (Rebel Wilson)، جیمز کوردن (James Corden)، جودی دنچ (Judi Dench)، جیسون درولو (Jason Derulo) هستند.

نمایش Cats سال ۱۹۸۱ در لندن اجرا شد و یکسال بعد به برادوی راه پیدا کرد. بازیگران زیادی نقش شخصیت گریزابلا را در نمایش‌ها بازی کرده‌اند. ایلین پیج (Elaine Page) در نمایش لندنی این نقش را بازی کرد و بتی باکلی (Betty Buckley) در نمایش برادوی این نقش را مال خود کرد. حالا نوبت جنیفر هادسن است تا شانس خودش را در این نقش امتحان کند.

فیلم Cats در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.