فیلم Terminator: Dark Fate: بازگشت ادوارد فرلانگ در نقش جان کانر و رده سنی R

19 July 2019 - 14:30

پنل کامیک‌کان فیلم Terminator: Dark Fate «نابودگر: سرنوشت تاریک» محصول پارامونت سورپرایز جذابی برای طرفداران این فرنچایز داشت: در این پنل مشخص شد ادوارد فرلانگ (Edward Furlong) دوباره در این فیلم نقش جان کانر را بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فرلانگ سال ۱۹۹۱ در فیلم Terminator 2: Judgment Day «نابودگر ۲: روز داوری» برای اولین بار نقش جان پسر سارا کانر با بازی لیندا همیلتون (Linda Hamilton) را بازی کرد. او حالا به اولین بازیگری تبدیل خواهد شد که در دو فیلم این فرنچایز نقش جان کانر را بازی کرده است.

این خبر طی پنل این فیلم به میزبانی آرنولد شورارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) نماد همیشگی فرنچایز Terminator اعلام شد. لیندا همیلتون هم در این پنل حضور داشت. جیمز کامرون (James Cameron) تهیه‌کنندگی Terminator: Dark Fate و تیم میلر (Tim Miller) کارگردانی آن را برعهده دارند.

میلر طی این پنل افشا کرد ششمین فیلم فرنچایز Terminator رده سنی R (بالای ۱۷ سال) خواهد داشت که از نظر ریت سنی مشابه سه فیلم اول این فرنچایز است. دو فیلم اخیر این فرنچایز یعنی Terminator: Salvation «نابودگر: رستگاری» و Terminator: Genisys «نابودگر: جنسیس» رده سنی PG-13 داشتند، اما در باکس آفیس به موفقیت نرسیدند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.