سریال Rick and Morty: پیوستن تایکا وایتیتی و چند بازیگر دیگر به صداپیشگان فصل چهارم

19 July 2019 - 15:00

با وجود اینکه طرفداران سریال محبوب و جذاب Rick and Morty «ریک و مورتی» به شدت منتظر فصل جدید این سریال کمدی علمی تخیلی بودند، حالا چند دلیل دیگر برای هیجان‌زده بودن نسبت به فصل جدید خواهند داشت، چون تایکا وایتیتی (Taika Waititi)، پل جیاماتی (Paul Giamatti)، کاتلین ترنر (Kathleen Turner) و سم نیل (Sam Neill) به صداپیشگان فصل چهارم این سریال اضافه شدند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جاستین رویلند (Justin Roiland) و دن هارمون (Dan Harmon) سازندگان این سریال درباره حضور این چهار بازیگر مستعد به عنوان بازیگر مهمان صحبت کردند و گفتند وایتیتی و نیل نقش شخصیت‌هایی از یک گونه را بازی می‌کنند که لهجه خاصی دارند.

سال گذشته اعلام شد این سریال برای ۷۰ اپیزود دیگر تمدید شده که مشخص نیست چند اپیزود متعلق به هر فصل هستند، اگرچه فصل‌های قبلی Rick and Morty به جز فصل اول هر کدام ۱۰ اپیزود داشتند.

رویلند و هارمون افشا کردند فصل چهارم هم ۱۰ اپیزود خواهد داشت و هدف آن‌ها برای فصول بعدی فاصله کمتر بین آن‌هاست، نه مثل فاصله زیادی که بین پخش فصل دوم و سوم و پخش فصل سوم و چهارم سریال افتاد. هارمون در این باره گفته:

هر فصل ما یک چالش جدید داریم: اینکه حالا تعریف ما از بامزه بودن و خوب بودن چیه؟ آیا قراره دوباره به خودمون سخت بگیریم چون این تاثیر مهمی توی کیفیت داره؟ وظیفه ما اینه که آروم و خوشحال باشیم – چون این هم نقش مهمی در کیفیت سریال داره. به نظرم این توی هر سریالی اتفاق میفته، اما خیلی سخته چیزی رو نشون بدیم که به کمیاب بودن اون افتخار می‌کنیم. هرگز نباید حواسمون از کار اصلی پرت بشه. هر فصل احساس می‌کنیم کارمون با قبل فرق داره.

رویلند هم در ادامه گفته:

ما میخوایم هر اپیزود خوب باشه. بعضی وقتا با خودمون میگیم: این بدترین اپیزود این فصله. و بازم سعی می‌کنیم مشکلی که اون اپیزود داره رو برطرف کنیم. برای همینه که تولید سریال اینقدر طول میکشه. وقتی اپیزودها رو رنگی می‌کنیم، خیلی بهتر میشه تصمیم گرفت کجا رو کات کنیم و چه چیزی بهش اضافه کنیم که این باعث میشه اپیزود شکل بهتری به خودش بگیره. این فصل جدید خیلی خوبه و ما براش خیلی هیجان‌زده هستیم.

این دو نفر چیزی از داستان اپیزودهای جدید افشا نکردند، اما گفتند در همین حین که هر اپیزود داستان مجزای خودش را دارد، فصل جدید یک داستان کلی قوی دارد و طرفداران باید قبل از پخش فصل چهارم، تمام فصل سوم را دوباره تماشا کنند.

سریال Rick and Morty ساخته دن هارمون و جاستین رویلند داستان یک دانشمند نابغه و جامعه ستیز را دنبال می‌کند که نوه خجالتی و ترسوی خودش را وارد ماجراجویی‌های خطرناکی در سراسر کهکشان می‌کند.

فصل چهارم Rick and Morty ماه نوامبر (آبان) پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.