بازیگران جدیدی به فصل چهارم سریال آنتولوژی Fargo اضافه شدند

19 July 2019 - 18:00

جک هیوستون (Jack Huston)، جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman) و بن ویشاو (Ben Whishaw) به گروه بازیگران فصل چهارم سریال آنتولوژی Fargo «فارگو» محصول FX پیوستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

شوارتزمن نقش جاستو فدا، ویشاو نقش خاخام میلیگان و هیوستون نقش اودیس وف را بازی خواهند کرد. دیگر بازیگران فصل جدید شامل جسی باکلی (Jessie Buckley)، سالوادور اسپوزیتو (Salvatore Esposito)، اندرو برد (Andrew Bird)، جرمی هریس (Jeremie Harris)، انجی وایت (Anji White)، فرانچسکو آکوارولی (Francesco Acquaroli) و امبر میدتاندر (Amber Midthunder) هستند.

کریس راک (Chris Rock) در این فصل نقش اصلی را بازی می‌کند. نوآ هاولی (Noah Hawley) سازنده، شورانر، نویسنده و کارگردان این سریال همراه با جوئل و ایتن کوئن (Joel & Ethan Coen) برای فصل جدید بازخواهند گشت.

در دهه ۵۰ میلادی و پایان دو مهاجرت بزرگ در تاریخ آمریکا – اروپای شرقی‌ها از کشورهایی مثل ایتالیا که در شهرهای شمالی مثل نیویورک ساکن شدند، و آفریقایی آمریکایی‌ها که برای فرار از دست جیم کرو جنوب را رها کرده و به همان شهرهای شمالی مهاجرت کردند – دو گروه مهاجرت کننده با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند. دو خانواده بزرگ از هر طرف برای قوت بخشیدن به صلح بین خودشان پسران بزرگ خود را با یکدیگر تبادل کرده‌اند. کریس راک نقش رهبر یک خانواده را بازی می‌کند که پسر خودش را به دشمن سپرده و باید پسر دشمنش را بزرگ کند.

این سریال همکاری مجدد راک با شبکه FX است که قبلا با همکاری هم سریال Totally Biased with W. Kamau Bell را ساخته بودند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.