اولین تریلر فیلم پرستاره Jay and Silent Bob Reboot منتشر شد

19 July 2019 - 18:30

کوین اسمیت (Kevin Smith) کارگردان صاحب سبک هالیوودی اولین تریلر فیلم Jay and Silent Bob Reboot «ریبوت جی و باب ساکت» را منتشر کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسمیت و جیسون میوز (Jason Mewes) که دو نقش اصلی فیلم را بازی می‌کنند در مراسم کامیک‌کان امسال حضور دارند، اما اسمیت گفته بود دوست ندارد طرفداران را برای تماشای تریلر این فیلم بیش از این منتظر بگذارد.

Jay and Silent Bob Reboot بیشتر براساس فیلم Jay and Silent Bob Strike Back «جی و باب ساکت پاتک می‌زنند» محصول ۲۰۰۱ ساخته شده، اما اشاراتی به آثار دیگر اسمیت هم در آن دیده می‌شود.

گروه دونفره و نمادینی که ۲۵ سال پیش با فیلم Clerks «فروشنده‌ها» اولین بار آن‌ها را ملاقات کردیم دوباره برگشته‌اند! وقتی جی و باب ساکت متوجه می‌شوند هالیوود قصد دارد یک فیلم قدیمی براساس زندگی آن‌ها را ریبوت کند، این دو ماموریتی را برای متوقف کردن این پروژه آغاز می‌کنند.

در این فیلم شاهد حضور افتخاری بازیگران مشهوری از جمله مت دیمون (Matt Damon)، بن افلک‌ (Ben Affleck) و کریس همسورث (Chris Hemsworth) هستیم. هارلی کوئین اسمیت (Harley Quinn Smith) دختر کوین اسمیت در نقش مکمل در این فیلم حضور دارد.

فیلم Jay and Silent Bob Reboot در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.