کارگردان Smurfs فیلم Santa: The Adventure Begins را کارگردانی خواهد کرد

19 July 2019 - 23:00

به گزارش ددلاین، راجا گازنل (Raja Gosnell) قراردادی را برای کارگردانی لایو اکشن Santa: The Adventure Begins برای شرکت Armory Films، شرکت DNF Pictures و K. JAM Media امضا کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

نویسنده‌ی این فیلم تمارا تیلی (Tamara Taillie) است. داستان فیلم Santa: The Adventure Begins در مورد سر گذشت بابا نوئل، کودکی یتیمی که می‌خواهد اسباب بازی ساز شود، است. در یک سفر برای پیدا کردن هویت واقعیش، سفر بابا نوئل به بخش‌های ممنوعه‌ی شمال آغاز می‌شود. با کمک کوچکی از طرف دوستانش، بابا نوئل منبع جادوی خارق العاده‌اش را پیدا و ما متوجه می‌شویم که او چگونه عشق واقعی، خانه‌ی همیشگی و هویتش را پیدا می‌کند. مریسول رونکلی (Marisol Roncali) و چلسی بلاچ (Chelsea Bloch) در حال حاضر مسئولین انتخاب بازیگر این فیلم هستند که فیلمبرداری آن در کلن آلمان با همکاری MMC Studios شروع خواهد شد.

کریستوفر لمول (Christopher Lemole) و تیم زجاروس (Tim Zajaros) از شرکت Armory Films به همراه دین آلتیت (Dean Altit) از DNF Pictures و کیا جم (Kia Jam) از K. JAM Media تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود. برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، بری ازبورن (Barrie Osborne) تهیه کننده‌ی اجرایی این فیلم و کرولاینا ویانا لایت (Carolina Vianna Leite) از K. JAM Media دستیار تهیه آن خواهند بود.

کیا جم ،تهیه کننده، اظهار کرد:

همکارانم در تهیه و من از کار کردن با راجا به عنوان کارگردان این فیلم هیجان زده هستیم. او بارها و بارها ثابت کرده است که در ساخت فیلم‌های خانوادگی بسیار تبحر دارد و برای ما و فیلم سرگذشت محورمان در مورد بابانوئل، فیلمساز قابلی است.

کریستوفر لمول از Armory Films گفت:

این داستان شگفت انگیزی در مورد سرگذشت بابا نوئل است و ما نمی‌توانستیم به کسی بهتر از راجا به عنوان کارگردان فکر کنیم. ما خیلی به دنیایی که او خواهد ساخت، ایمان داریم.

مجموع فروش فیلم‌هایی که گازنل را به عنوان کارگردان داشته‌اند، نزدیک به ۲ میلیار دلار در گیشه‌ی جهانی است. فیلم‌هایی که شامل دو قسمت اول فیلم Smurfs برای سونی، Beverly Hills Chihuahua برای دیزنی،Never Been Kissed برای فاکس و مجموعه‌ی لایو اکشن Scooby-Doo برای برادران وارنر می‌شوند. گازنل، حرفه‌ی خود را به عنوان تدوینگر در فیلم‌هایی مانند Pretty Woman، تنها در خانه (Home Alone) و Mrs. Doubtfire آغاز کرد.

منبع: ددلاین

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.