پیوستن چلوئه سویگینی به درام We Are Who We Are ساخته لوکا گوداگنینو

19 July 2019 - 23:30

نامزد دریافت جایزه اسکار: چلوئه سویگنی (Chloe Sevigny) و هم‌چنین آلیس براگا (Alice Braga) و جک دیلان گریزر (Jack Dylan Grazer) رسماً به تیم بازیگران سریال جدید We Are Who We Are ملحق شدند. این سریال که برای شبکه‌های HBO و Sky ساخته می‌شود را لوکا گوداگنینو (Luca Guadagnino) کارگردانی می‌کند. این پروژه دومین سریال سویگنی خواهد بود که از شبکه HBO پخش می‌شود، پیش از این هم سویگنی با بازی در سریال Big Love (عشق بزرگ) موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب گردید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیت آلابی (Faith Alabi)، اسپنس مور (Spence Moore)، کوری نایت (Corey Knight)، تام مرسیر (Tom Mercier)، و سباستیانو پیگازی (Sebastiano Pigazzi) و هم‌چنین بازیگران تازه‌کاری هم‌چون بن تیلور (Ben Taylor)، فرانسسکا اسکورسز (Francesca Scorsese)، جوردن کریستین سیمون (Jordan Kristine Seamon)، و راپر کید کودی (Rapper Kid Cudi) از بازیگران دیگر این سریال می‌باشند. تولید سریال این ماه در ایتالیا آغاز خواهد شد.

درام We Are Who We Are متشکل از هشت قسمت است که به روایت داستان دو نوجوان آمریکایی می‌پردازد که، در کنار والدین غیرنظامی ولی نظامی وار و دقیقشان، در یک پایگاه نظامی آمریکایی در ایتالیا زندگی می‌کنند. این سریال به مسائلی هم‌چون دوستی، عشق اول، و تمام ناشناخته‌های دوره نوجوانی می‌پردازد، مسائلی که می‌تواند هر جایی اتفاق بیفتد اما در این مورد خاص در این سریال، در این قسمت کوچک از آمریکا در ایتالیا اتفاق می‌افتد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.