تریلر سریال ترسناک آنتولوژی Creepshow منتشر شد

20 July 2019 - 09:00

تریلر سریال ترسناک آنتولوژی Creepshow محصول سرویس استریم Shudder منتشر شد. این تریلر اولین بار در پنل کامیک‌کان سریال منتشر شد که در آن جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito)، تریشیا هلفر (Tricia Helfer)، دی‌جی کوالز (DJ Qualls) و آدریانه باربیو (Adrienne Barbeau) حضور داشتند. گرگ نیکوترو (Greg Nicotero) شورانر سریال و جو هیل (Joe Hill) که در فیلم اصلی محصول ۱۹۸۲ حضور داشت هم میهمانان این پنل بودند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال Creepshow شاید مورد انتظارترین سریال اریجینال Shudder باشد که تمام آثارش در ژانر وحشت قرار دارند. این آنتولوژی ترسناک به اثر محبوب طرفداران ژانر وحشت تبدیل شد، که بخشی از آن محبوبیت به این دلیل بود که استفن کینگ (Stephen King) نویسنده و جرج رومرو (George Romero) کارگردان آن بود و همچنین به این دلیل که در آن شاهد برخی از جالب‌ترین داستان‌های ترسناک تاریخ بودیم. به نظر می‌آید سریال Creepshow  دقیقا از جایی شروع می‌شود که فرنچایز سینمایی به پایان رسید.

در حالی که امروزه شاهد ریبوت و تجدید حیات بسیاری از سریال‌های قدیمی هستیم، اما شرایط احیای Creepshow با بقیه فرق دارد. شاید چون تنها عضو ارتباطی بین قسمت‌های مختلف سریال شخصیت Creep است که باعث می‌شود این سریال بیشتر حالت ادامه فرنچایز سینمایی داشته باشد تا اینکه یک ریبوت به حساب بیاید.

Shudder تمام تلاش خودش را کرده تا سریال Creepshow از بهترین کیفیت ممکن برخوردار باشد. علاوه بر اینکه آن‌ها از داستان‌های کوتاه Gray Matter «ماده خاکستری» نوشته استفن کینگ بهره می‌برند، Creepshow گروهی از نویسندگان و کارگردانان مستعد را در اختیار دارد که قادر هستند بیننده را وادار به جیغ زدن، خندیدن و ترسیدن کنند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.