سلین هلد و لوگان جورج Topside را جلوی دوربین می‌برند

20 July 2019 - 11:29

لوگان جورج (Logan George) و سلین هلد (Celine Held) فیلم Topside، محصول Likely Story, K Period Media, Level Forward و Red Crown Productions را جلوی دوربین می‌برند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید‌.

هلد و جورج قبلا فیلم کوتاه Caroline‌ را ساختند که در فستیوال کن به نمایش درآمد و داستان دختر بچه ۶ ساله‌ای بود که باید از خواهر برادرش در ماشین در یک روز گرم تگزاس مراقبت می‌کرد.

فیلم Top Side با بازی هلد، جرد آبراهامسون (Jared Abrahamson) و دریک استوارت (Derrick Stewart) داستان مشابهی دارد و دختر ۵ ساله‌ای را نشان می‌دهد که در خیابان‌های نیویورک‌ به همراه مادرش زندگی می‌کند. بعد از مداخله پلیس در زندگی‌شان، مجبور به فرار می‌شوند و با دنیایی مواجه می‌گردند که آینده آن‌ها را تهدید می‌کند.

فیلم Topside اخیرا در نیویورک سیتی و روچستر و نیویورک فیلم‌برداری شده است. هلد و جورج فیلم کوتاه Lockdown را فیلم‌برداری کرده‌اند.

آنتونی برگمن (Anthony Bregman)، پیتر کران (Peter Cron)، کارا دورت (Kara Durrett)، جاناتان مونتپر (Jonathan Montepare)، ملینا لیزت (Melina Lizette)، جاش گادفری (Josh Godfrey) و دنیل کروان (Daniel Crown) سازندگان فیلم هستند.

کیمبرلی استوارد (Kimberly Steward)، آدرین بکر (Adrienne Becker) و یونی لیبلینگ (Yoni Liebling) تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم هستند در حالی که Level Forward, K Period Media و Red Crown Productions سرمایه‌گذاران آن هستند.

هلد و جورج در بیانیه‌ای اظهار داشتند:

کار کردن روی این داستان، بسیار عالی و دیوانه کننده بوده و خوشحالیم این فیلم ساخته می‌شود.

کمپانی Endeavor Content فروش جهانی Topside را برعهده دارد.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.