کامیک کان: جزئیات جدیدی از سومین سریال Walking Dead منتشر شده است

20 July 2019 - 19:30

به دنبال جزئیاتی که از پنل کامیک کان Walking Dead در مورد سومین سریال «مردگان متحرک» از شبکه‌ی AMC منتشر شده است، اعلام شد که جردن وگت رابرتز (Jordan Vogt-Roberts) کارگردان سریال‌ You’re the Worst و فیلم Kong: Skull Island قرار است روی صندلی کارگردانی برای این سریال نیز بنشیند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

از بازیگران جدید سریال نیز می‌توان به الکسا منصور (Alexa Mansour) بازیگر فیلم Unfriended: Dark Web، نیکولاس کانتو (Nicolas Cantu) بازیگر فیلم The Amazing World of Gumball و هال کامپستون (Hal Cumpston) بازیگر فیلم Bilched اشاره کرد.

این اسپین آف از «مردگان متحرک»، هنوز اسمی ندارد و سومین قسمت از این فرانچایز تلویزیونی است که نامش Fear the Walking Dead است. بنا به گفته‌ی AMC، این سریال دو زن جوان و پیش‌کسوت را دنبال می‌کند و بر روی اولین نسلی که در آخر زمان بوجود می‌آیند، تمرکز دارد. بعضی از آن‌ها انسان‌های خوب و درستکاری می‌شوند و برخی دیگر به انسان‌های شرور و خائنی تبدیل می‌شوند. اما در نهایت تمام آن‌ها تغییر می‌کنند، و رشد و تکامل هویت آن‌ها را چه خوب و چه بد تغییر می‌دهد.

شورانر اسپین آف سریال The Walking Dead، نویسنده و تهیه‌کننده مت نگرت (Matt Negrete) در کنار اسکات ام گیمپل (Scott M. Gimple) است. این سریال ۱۰ قسمتی قرار است در بهار سال ۲۰۲۰ از شبکه‌ی AMC پخش شود.

منبع: ComicBook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.