کامیک کان: دانای گوریرا پس از فصل دهم از سریال The Walking Dead جدا می‌شود

20 July 2019 - 20:00
گزارش‌هایی که در اوایل سال جاری منتشر شد مبنی بر آن بود که دانای گوریرا (Danai Gurira) که بازیگر نقش میشون (Michonne) در سریال The Walking Dead بود، پس از دهمین فصل از این سریال جدا خواهد شد. این بازیگر امروز در پنل این سریال در کامیک کان سن دیگو این خبر را تایید کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

گوریرا به THR گفت:

من امروز می‌خواهم تایید کنم که این آخرین فصلی خواهد بود که من در این سریال فوق‌العاده‌ی تلویزیونی در نقش میشون بازی خواهم کرد. من می‌خواهم بگویم که ایفای این نقش و درمیان کسانی که اکنون در سریال هستند و کسانی هم که نیستند و در بین شما بودن یکی از دلخوشی‌های بزرگ من در زندگی بود. من برای اینکه شانس تجربه‌ی این نقش را داشتم اکنون بسیار سپاسگزارم. قلب من همواره با شما خواهد بود. خانواده‌ی TWD همیشگی است. ارتباط بین ما تمام شدنی نخواهد بود.

گوریرا سپس این تصمیم را سخت دانست. وی گفت:

این [تصمیم] به قلب من مرتبط نیست. قلب من می‌گوید که اینجا بمان. این بخاطر کارهای دیگری است که باید انجام دهم. این نقش بعنوان خالق شانس‌ها و فرصت‌هایی است که من خواهم داشت. من ازینکه اینجا را ترک می‌کنم بسیار ناراحت هستم. از همگی شما متشکرم. دوستان عاشقتان هستم و عاشق این سریال هستم. خانواده‌ی TWD همیشگی است.

آنجلا کانگ (Angela Kang) شورانر سریال گفت:

ما از او غافل نخواهیم شد… او به ظاهر اینجا را ترک کرده است، روحیه‌ای که او هر روز به ارمغان می‌آورد، کار حرفه‌ای او در این راه و … بسیار قابل توجه بوده است. برای ما بسیار جالب است که او را در کارهای دیگر ببینیم. در مورد نوشتن فیلمنامه ما کارمان را بسیار جدی انجام دادیم. هواداران ما برایمان مهم هستند. هنگامی که ما روی خروج اندی کار کردیم، به طور جدی پیگیر آن بودیم. ما می‌خواهیم برای این بازیگر بی‌نظیر و داستانش بهترین کار را انجام دهیم. ما در سال جاری او را در اوج خودش قرار دادیم. او یک بازیگر جذاب است. او بهترین عملکردش را به نمایش گذاشت، کاری که همیشه انجام می‌دهد. من از اینکه کارهای او را تعریف می‌کنم بسیار هیجان‌زده هستم.

گوریرا قرارداد جدیدی را برای ایفای نقش در قسمت‌های فصل ۱۰ سریال بسته است. این بازیگر ۴۰ ساله از فصل ششم سریال با گریمز (Grimes) در ارتباط بوده است. شایان ذکر است که فصل دهم The Walking Dead از ۶ اکتبر روی آنتن می‌رود.

منبع: کامینگ سوون

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.