بیل دوک فیلم The Power of One: The Diane Latiker Story را کارگردانی خواهد کرد

20 July 2019 - 15:30

بیل دوک (Bill Duke) فیلم The Power of One: The Diane Latiker Story (قدرت یک نفر: داستان دیان لاتیکر)، که بر اساس زندگی یک حامی فعال اهل شیکاگو به نام دیان لاتیکر (Diane Latiker) است، را کارگردانی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

دوک فیلم‌هایی مثل X-Men: The Last Stand (ایکس من: آخرین ایستادگی)، Mandy (مندی)، Sister Act 2: Black in the Habit (راهبه بدلی ۲: بازگشت به عادت)، و Menace 2 Society را ساخته است و در آن‌ها به ایفای نقش نیز پرداخته است.

کمپانی‌های Global Genesis و JBM Productions از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

این فیلم روایت‌گر مسیری است که لاتیکر با مبارزه و تقلا طی کرد تا توانست در میان یکی از جوامع خشونت‌بار شیکاگو، موسسه Kids Off the Block را بنا کند تا مکان امنی برای کودکان باشد تا بتوانند تحصیل کرده و از اراذل و اوباش خیابانی دور بمانند. لاتیکر علی‌رغم مخالفت‌های مقامات رسمی حکومت محلی، اعضای خانواده خودش و باندهای تبهکار و شرور، قلب و در خانه‌اش را به روی جوانان در معرض خطر محله آشفته Roseland گشود. این فیلم پیشرفت دردناک و شورانگیز دیان در طول ۳۰ سال گذشته، از زمانی که در یک سالن زیبایی کار می‌کرد تا زمانی که به رهبری یک جنبش ملی پرداخت، را به تصویر می‌کشد.

لاتیکر در این‌باره گفت:

وقتی تصمیم می‌گیری که با تمام وجود و احساس، خانه و زندگیت را در اختیار بچه‌های مظلوم قرار دهی، این که مورد حمایت واقع شوی بسیار مهم است! اگر ما این کار را برای کودکان سرزمینمان انجام ندهیم، چه کسی این کار را خواهد کرد؟ الان بیشتر از هر وقت دیگری، آن‌ها به قلب‌های مهربان ما و یک مکان امن در جامعه نیاز دارند. این برای من نگران‌کننده است که جوان‌ها فکر کنند فراتر از جنگ و دشمنی، امیدی وجود ندارد. این وظیفه ماست که به آن‌ها نشان دهیم امید وجود دارد و با این فیلم وجود امید را اثبات خواهیم کرد. من از آقای دوک بسیار سپاسگزارم که کارگردانی این فیلم را پذیرفته است چون که معتقدم این فیلم با کارگردانی آقای دوک تمام جهان را به مهربانی ترغیب خواهد کرد و به میلیون‌ها کودک از نسل‌های آینده امیدواری را بشارت خواهد داد.

دوک هم در این‌باره افزود:

دیان قهرمان زندگی من است. او الگویی است که همگی ما باید از او پیروی کنیم. او آینده ما را نجات می‌دهد و با تاباندن نوری از امیدواری کودکانمان را هدایت می کند.

توزیع فیلم در سراسر دنیا را کمپانی Global Genesis برعهده گرفته است.

از جمله فیلم‌های دیگری که دوک ساخته است می‌توان به A Rage in Harlem (خشم در هارلم)، Deep Cover (دیپ کاور)، و Hoodlum (آدمکش) اشاره کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.