کامیک کان: تمدید سریال ابرقهرمانی The Boys برای فصل دوم قبل از پخش فصل اول

20 July 2019 - 16:30

آمازون پرایم هیچ زمانی را برای راه‌اندازی فرنچایز جدید خودش تلف نمی‌کند و حالا سریال ابرقهرمانی The Boys «پسران» را قبل از پخش فصل اول برای فصل دوم تمدید کرده است. این سریال براساس کامیک‌بوکی به همین نام نوشته گارث انیس (Garth Ennis) و دریک رابرتسون (Darick Robertson) ساخته شده که دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آن ابرقهرمانان فاسد و خودخواه هستند و از قدرت‌های خودشان برای منافع شخصی بهره می‌برند. این قهرمان‌ها در اختیار یک شرکت خاص قرار دارند که سود زیادی از محصولات ساخته شده براساس آن‌ها نصیبش می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تهیه‌کننده اجرایی و شورانر این سریال اریک کریپکه (Eric Kripke) سازنده Supernatural «سوپرنچرال» است و ست روگن (Seth Rogen) و ایوان گلدبرگ (Even Goldberg) تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. این دو قبلا سریال محبوب Preacher «واعظ» را براساس آثار انیس ساخته‌اند، اما در The Boys شاهد محدودیتی از نظر خشونت و مسائل غیراخلاقی نخواهیم بود، چون این سریال در یک سرویس استریم تولید می‌شود.

اخبار تمدید شدن سریال The Boys برای فصل دوم یک هفته قبل از پخش فصل اول سریال منتشر شده، که نشان می‌دهد آمازون خیلی روی این سریال هجوآمیز ابرقهرمانی حساب باز کرده و همچنین در جذب مخاطبین به آن اطمینان کامل دارد.

در همین حین که استودیوها، شبکه‌ها و سرویس‌های استریم در تلاش برای تصاحب یک فرنچایز ابرقهرمانی هستند، آمازون کار بهتری کرده و این سریال که رویکردی کاملا متفاوت به این ژانر دارد را حداقل تا فصل دوم تمدید کرده است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.