انتشار تیزر جدید Batwoman قبل از پنل کامیک‌کان سریال

20 July 2019 - 17:30

شبکه CW قبل از برپایی پنل سریال ابرقهرمانی Batwoman «بت‌وومن» تریلر جدیدی از این سریال منتشر کرده که در آن طرفداران این شخصیت برای نشان دادن قدردانی خود، نماد این ابرقهرمان را روی بدن خود تتو می‌کنند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کیت کین (با بازی روبی رُز (Ruby Rose)) هرگز تصمیم نداشت به یاغی جدید گاتهام تبدیل شود. سه سال پس از ناپدید شدن مرموز بتمن، گاتهام به شهری در ناامیدی تبدیل شده است. در غیاب محافظ گاتهام، اداره پلیس این شهر توسط خلافکارها تسخیر شده است. حالا جیکوب کین (با بازی داگری اسکات (Dougray Scott)) و تیم امنیتی او از گاتهام محافظت می‌کنند. سال‌ها پیش همسر اول و دختر جیکوب در یک تیراندازی کشته شدند. او دختر دیگر خودش کیت کین را برای حفظ جانش به جایی دور از گاتهام فرستاده است. وقتی آلیس سرزمین عجایب و گروهش پدر کیت و تیم امنیتی او را هدف قرار می‌دهند، کیت که پس از چندین سال تمرینات سخت از دانشکده ارتش اخراج شده باید دوباره به زادگاهش برگردد.

اما کیت زنی است که دوست ندارد برای کارهایش از دیگران اجازه بگیرد. او برای کمک به خانواده و شهرش باید به تنها چیزی تبدیل شود که پدرش از آن متنفر است – یک مامور خودخوانده. کیت با کمک خواهر ناتنی خودش مری و لوک فاکس پسر لوشس فاکس، میراث پسرعمویش بروس وین (بتمن) را ادامه می‌دهد.

پخش سریال Batwoman پاییز امسال از شبکه CW آغاز خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.