تریلر نیمه دوم فصل پنجم سریال Fear The Walking Dead منتشر شد

20 July 2019 - 18:00

شبکه AMC طی مراسم کامیک‌کان تریلر جدیدی از نیمه دوم فصل پنجم سریال Fear The Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید» منتشر کرد. این اسپین‌آف سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» از زمان آغاز پخشش در سال ۲۰۱۵ متحمل تغییرات زیادی شده است. بیشتر این تغییرات شامل بازیگران اصلی سریال بودند، که تقریبا همگی با بازیگران جدید جایگزین شده‌اند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تغییر جدید این سریال پیوستن دو شورانر جدید یعنی ایان گلدبرگ (Ian Goldberg) و اندرو شمبلیس (Andrew Chambliss) است که در فصل چهارم جایگزین دیو اریکسون (Dave Erickson) یکی از سازندگان اصلی سریال شدند. اما شاید بزرگترین تغییر طی این پنج فصل مسیری است که سریال درباره استفاده از مورگان در نقش رهبر گروه گرفته است.

در فصل پنجم شاهد موارد جدیدی از جمله زامبی‌های رادیواکتیو و گروه مرموزی از بازماندگان هستیم که با گروه مورگان سازگاری ندارند. نتیجه تمام این‌ها یک فصل پنجم جذاب بوده که در ماه اوت با نیمه دومش برخواهد گشت. همان‌طور که انتظار می‌رفت، AMC تریلر جدیدی از نیمه دوم فصل پنجم منتشر کرده است.

با اینکه در این تریلر شاهد لحظات آرام و دوستانه‌ای هستیم، اما نمایش گله زامبی‌ها نشان می‌دهد Fear the Walking Dead قرار نیست در نیمه دوم فصل پنجمش شرایط را آرام‌تر از قبل کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.